توزیع ۱۹ هزار بسته غذایی به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان

۱۹ هزار بسته غذایی درمرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان توزیع می شود.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ،مجتبی تهامی (مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان )ظهر امروز در مراسمی که با حضور نماینده ولایت فقیه در استان ،فرمانده سپاه روح الله استان و جمعی از مسولین استانی برگزار شد ،بیان کرد:ستاد اجرایی فرمان امام(ره) موفق شده در سال جاری این رزمایش را در سه مرحله اجرا کند و در حال حاضر مرحله چهارم این رزمایش آغاز شده است.

وی تصریح کرد:بنا است در این مرحله یک میلیون بسته غذایی در سراسر کشور توزیع شود که سهم استان مرکزی در این مرحله ۱۹ هزار بسته معیشتی است که امروز با کمک گروه های جهادی و ائمه جمعه مساجد توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام احدی ،دبیر جهادی ستاد فرمان امام( ره) استان در این مراسم در خصوص نحوه توزیع این بسته ها خاطر نشان کرد:به همت گروه های جهادی ،موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری و دستگاه ها و نهاد های مختلف ازجمله سپاه و کمیته امداد ،در محلات شورایی را تشکیل دادیم در حدود چند ماه پیش و تقریبا تمام محلات شهر اراک شناسایی کردیم .

وی ادامه داد: از آن جایی که نگران بودیم این بسته ها به صورت احسنت در اختیار نیازمندان قرار نگیرد ،این شورا را تشکیل دادیم و گروه های جهادی آن را توزیع می کنند.کار تماما به صورت محله محور انجام می شود.

حجت الاسلام احدی خاطر نشان کرد: در شهرهای مختلف هم توسط ائمه جمعه و فرمانده سپاه و نماینده کمیته امداد و نماینده ستاد فرمان امام (ره) در ان شهر ،شورایی به همین صورت تشکیل می شود و بسته ها به صورت عادلانه در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =