بازدیدمعاون فرهنگی امور عمرانی استاندار از جاده کره شهبازی به چرام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برای بازدید از جاده کره شهبازی به چرام می آید. وقتی مدیرکل راه وشهرسازی یک ساعته ادعای خود را نقض کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه؛مدت ده سال است که جاده ارتباطی روستای کره شهبازی به چرام نیمه کاره به حال خود رها شد و وعده های داده شده از مسئولان تاکنون به جایی نرسید
هادی فتاحی اصل فرماندار چرام گفت : در سال ۹۸ برای تکمیل این جاده با فیلی معاون سابق استاندار و نیک اقبالی مدیر کل راه و شهرسازی از جاده بازدید به عمل آمد که در این بازدید قول قطعی برای تکمیل داده شد .
وی افزود : نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی قول داد ظرف چهارده روز جاده را به راهداری تحویل دهد و تاکنون به قولی که داد عمل نکرد و هربار دلایل مختلفی را بهانه کرد .
خادمی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار گفت : وقتی دیروز با اقای نیک اقبالی تماس گرفتم و دلیل تکمیل نشدن این جاده را جویا شدم ادعای وی براین بود که جاده تحویل اداره راهداری شده است وهیچ ارتباطی به ما ندارد.
خادمی گفت : وقتی مدیرکل راه و شهرسازی این موضوع را عنوان کرد با نصیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای تماس گرفتم و کاملا این ادعا را رد کرد و گفت درصورتی که این پروژه تحویل راهداری گردد در اولین فرصت به پیمانکار روکش آسفالتی که داریم پروژه را واگذار تا آسفالت کند و طی تماس دیگر با نیک اقبالی و بیان صحبت های آقای نصیری ، مدیرکل راه و شهرسازی جناب آقای نیک اقبالی قول دادند که تا پایان همین هفته پروژه را تحویل راهداری نماید.
خادمی گفت : بامعاون جدیدهماهنگی امور عمرانی استاندار تماس گرفتم و ضمن پیگیری موضوع قرار براین شد با همکاری جناب آقای حسنپور مدیرکل دفتر فنی این جاده به زودی تعیین و تکلیف شود .
خادمی افزود : درصورتی که راه وشهرسازی پروژه را تعیین تکلیف ودراختیار فرمانداری قرار دهد با همکاری و قولی که با پیگیری از طریق دکتر حاجی زاده معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل محترم دفتر فنی آقای حسن پور انجام گرفته بزودی مشکل این یه کیلومتر جاده به هر طریق ممکن حل وآسفالت خواهد شد.
به گزارش تحلیلگران جوان، وقتی نیک اقبالی ادعای خود را یک ساعته نقض کرد و مشخص شد که جاده را تحویل راهداری نداده و مدت زیادیست از تکمیل این پروژه بی تفاوت گذشته است ، استاندار محترم استان نباید از این مدیرکل به راحتی بگذرد.
لازم به ذکر است سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه ،چرام ، بهمئی، لنده هرگونه سهل انگاری نسبت به تکمیل این مسیر ارتباطی را غیرقابل قبول خواند و خواستار پیگیری و تکمیل هرچه سریعتر این پروژه شد و با پیگیری های صورت گرفته از طرف نماینده ، فرماندار و معاونت امور عمرانی فرماندار چرام ، حاجی زاده معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی فردا از این مسیر بازدید میکنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =