۱۶ نفر
۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
عذرخواهی دردناک بازیگر ارزشی برای تبلیغ خرید خانه‌ در دبی

هر وقت حالشو بردید دعاگوی پدر و مادرتان باشید!

مردم همیشه بر سرکار؛ پدر خود من هم راننده تاکسی بود و با اینکه همین بغل بیخ گوش خونه‌مون املاک داماک بود نه تنها برام خونه نخرید حتی با آن تاکسی که داشت ما را یک بار هم به آنجا نبرد تا بتوانیم لایف استایل خانه های آنجا را با خانه خودمان مقایسه کنیم. می‌بینید؟
من هم یکی از شما و اگر بدجنس نباشید از جنس خودتان هستم! اگر صدای توپ و تانک جبهه‌ها بگذارد، همیشه صدای دردتان را حتی از بالاترین برج دوبی شنیده و می‌شنوم! من هم مثل شما هیچوقت حالشو نبردم و به همین خاطرهم؛ پدرم را دعا نکرده‌ام؛ چون معتقدم فقط زمانی باید دعاگوی پدر بود که برای پسرش املاک داماک خریده باشد. من مثل سایر سلبریتی‌ها نیستم که برای وضع حمل همسرم به کانادا و یا برای خوردن آبجو به سوئیس بروم من در کنار شما ماندم و حداقل 176 بار در راه وطنم شهید شده‌ام!

من خاک وطنم را با هیچ جای دیگری عوض نمی‌کنم چون خاک وطنم آنقدر ارزش دارد که بجای معاوضه باید آنرا فروخت! من هیچگاه خودم را برای پول نمی‌فروشم چون ارزشی ندارم که بخواهند من را بخرند؛ بلکه به نام تبلیغ و با گرفتن کلی پول از دوبی قد موهای سرتان برای کشورم ارزآوری کرده‌ام! هر کس به روش خودش تحریم‌ها و بقیه چیزها را دور می‌زند؛ اینهم روش من است. آیا می‌دانید مبارزه مخفی چیست؟ من فقط جسمم و بخشی از اعضای بدنم با آنهاست اما تمام روحم متعلق به شماست پس اگر به روح اعتقاد دارید چیزی نگویید!

امیدوارم شما ملت شریف و فهیم طبق معمول قانع شده باشید و همچنان با یک لنگ و خوردن یک وعده غذا قانع بمانید! فراموش نکنید؛ همیشه باید مسئولین و سلبریتی‌ها را درک کنید اگر هم بفرض دیدید روزی به شما مالاندند بجای واکنش احساسی شما هم به خودتان بمالید! خلاصه آنکه این راهیست که خودتان انتخاب کردید و بگذارید ما هم راه خودمان را برویم و حالشو ببریم!    

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    24 1
    حقش رو خوب گذاشتی کف دستش ؛ ایول
  • مهدی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    18 0
    اتفاقا این بنده خدا به اتفاق والده همین چند روز پیش مهمان آقای احمد زاده در یک برنامه ارزشی بود و همچنان که حرفهای خاص می زد حس می کردم در این تنوع زیستی برای گفتن این حرفها چه حالی یک آدم می تواند داشته باشد
  • شیوا GB ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    4 2
    همیشه متین و شیرین عالی بود
  • س IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    10 0
    شهید باکری گفتند رزمندگان امروز بعد از جنگ سه دسته میشوند ... روحش شاد
    • آرام بوکانی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      3 0
      مشکل اینه که دوستمون تو فیلمها ادای رزمنده ها رو در می آورد .ولی بد جور تو نقشهاش فرو میرفت. (ایشون هیچ وقت رزمنده نبودندکه جزو یکی از سه دسته باشند)
  • محمدمعصومی گرگ زخمی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    6 1
    بازیگری که هنرمند نبود از اول خود را باخته بود الکی خندیدن و خنده دار بد بود بازیچه بود ماله کش این و آن بود
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    1 0
    ماپول نداریم تو شهر خودمون خونه بخریم
  • حسین IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 1
    انصافا تبلیغ برای اماراتیهای کثیف ........
  • شیرو IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 1
    کیه این؟؟؟سیدجواد هاشمی؟؟؟؟قیافه ش چقد عوض شده
  • علیزاده. از شاهینشهر اصفهان IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    حساب ریالی داماک در ایران را وزارت اطلاعات چرا نمی بنده. حسابش دستتون هست چند میلییارد دلار رفته تو جیب این اماراتی های دزد و دروغگو .یه پروژه اش 5 هزار خانه تو یک برج بود عین لونه زنبور و یه واحد سی چهل متریش 1میلیون درهم . همیشه کار که از کار گذشت یادتون میاد . تازه اصل کار رو ول کردین به این دو لبریتی ها گیر دادین. پول مملکت رفت تو جیب عربها.