۲۶ پروژه برق‌رسانی در آذربایجان‌غربی کلنگ‌زنی شد

۲۶ طرح برق رسانی در آذربایجان‌غربی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر سال ۹۹ کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو با بزرگداشت یاد و خاطر بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، گفت: ۲۶ عنوان طرح برق‌رسانی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان کلنگ زنی شد.
وی افزود: تبدیل شبکه توزیع برق مسی به کابل خودنگهدار، برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق به منظور توسعه خدمات به هم استانی‌ها و زمینه سازی برای توسعه روستایی از جمله برنامه‌های کلنگ زنی بود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به روستاهای امن کندی در شهرستان میاندوآب، قانی قیه در شهرستان خوی، بایزه مره و سیره میرگ در شهرستان سردشت، بوغلمش در شهرستان شاهین‌دژ و گاموس در شهرستان ماکو برق‌رسانی انجام خواهد شد.

افتتاح ۱۳۲ عنوان پروژه برق رسانی در استان آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر ۹۹

 حسن بکلو اظهار کرد: ۱۳۲ عنوان طرح برق‌رسانی توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اعتباری بیش از ۱۵۶ میلیارد تومان افتتاح شد.
وی افزود: توسعه و احداث دوباب ساختمان، احداث شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی به طول بیش از ۸۱ کیلومتر و توسعه و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی به طول بیش از ۲۷۲ کیلومتر از جمله طرح‌های افتتاحی در دهه فجر سال ۹۹ است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: در ایام دهه فجر امسال تعداد ۵۵۷ دستگاه پست هوایی و ۲.۲ کیلومتر شبکه روشنایی معابر افتتاح شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1483264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =