لزوم همراهی ادارات در شرایط کرونایی برای برون رفت از بحران/ 16 پروژه آماده بهره برداری در منطقه جنوب غرب خوزستان

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی آبادان بر لزوم همراهی ادارات با این دانشکده برای برون رفت از بحران کنونی کرونا در منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، فرشید بهشتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل سرسرای اجتماعات این دانشکده برگزار شد، اظهار کرد: از بهمن ماه سال گذشته با وجود اینکه بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان به عنوان بیمارستان معین کووید ۱۹، از گردونه ی درآمدزایی خارج شده بود اما فعالیت‌های عمرانی و خدماتی خود را متوقف نکردیم.

وی با اشاره به بحران کرونا در منطقه و تبعات منفی ناشی از آن افزود: از ادارات موجود در منطقه به ویژه شهرداری انتظار داریم تا کمک حال دانشکده علوم پزشکی آبادان باشند و با برداشتن بار از روی دوش این دانشکده، همراهی کنند تا از این بحران عبور کنیم. بدهی دانشکده به آنان را قبول داریم اما در این شرایط کرونایی در پرداخت با مشکل مواجهیم.

وی با اشاره به آماده افتتاح و بهره برداری بودن برخی پروژه های انجام شده در حوزه فعالیت این دانشکده در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ساخت ساختمان کارگاه پمپاژ معاونت دانشجویی با متراژ ۹۸ مترمربع و با هزینه کرد ۹۵۰ میلیون تومانی پیگیری شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی آبادان یادآور شد: احداث ساختمان ستاد مرکز بهداشت آبادان با بیش از یکهزار مترمربع زیربنا و احداث خانه بهداشت تنگه با ۷۰مترمربع زیربنا از دیگر اقدامات انجام شده است.

بهشتی، از اجرا و تکمیل پارت سوم بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار و تکمیل منازل ۶ واحدی پزشکان شادگان و ۴ واحدی و ۲ واحدی پزشکان خرمشهر به عنوان برخی دیگر از این پروژه ها نام برد و گفت: از دهه فجر پارسال تاکنون مرکز جامع سلامت شهید موسوی خرمشهر و خانه‌های بهداشت شنه ۲ و معمره صنگور نیز به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به خرید یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اقلام محافظت شخصی با توجه به پاندمی ویروس کرونا در ماه‌های گذشته، افزود: ۱۶ پروژه آماده افتتاح و بهره برداری داریم که از جمله آن می توان به راه‌اندازی مرکز فوریت‌های پزشکی حد فاصل ورودی اصلی پالایشگاه تا فرودگاه اشاره کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1484023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =