۱۲۰۰میلیارد تومان بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال1400

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین بودجه سال۱۴۰۰ شهرداری قزوین را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیاوش طاهرخانی، شهردارقزوین با اعلام این خبر گفت: کل مبلغ بودجه پیشنهادی شهرداری ۱۲۰۰میلیارد تومان است که نگاه اجتماعی، توسعه محلات و توجه به اقشار آسیب‌پذیر از مهمترین محورهای بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قزوین هستند.

او در جلسه تقدیم بودجه پیشنهادی شهرداری «با اقتصاد پویا و درآمدهای پایدار، شهری شهروندمدار، شهر محله محور و سرزنده و با نشاط را از جمله ماموریت های شهردای قزوین در سال آینده عنوان کرد و گفت: قزوین باید شهری ایمن و تاب آور باشد. شهری متعادل و باکیفیت زندگی مطلوب که حمل و نقل عمومی پاک یکی از شاخصه های شهر با کیفیت هستند.

طاهرخانی «اولویت بندی و هدایت بودجه به سوی نیازهای اساسی شهر» را از اصلی ترین بارزه های بودجه سال آینده شهرداری خواند و گفت: با موضوعاتی که در بودجه امسال مد نظر قرار گرفته است، منابع مالی برای مصارف بهینه تخصیص یافته می‌شود.

او همچنین تاکید کرد که شهرداری در بودجه سال آینده در پی تنوع بخشی به منابع پایدار است و در همین راستا صرفه جویی در هزینه‌های عمومی و مدیریت شهری را سرمشق قرار خواهد داد تا بتواند امکان بازپرداخت کامل دیون شهرداری به بانک شهر را فراهم کند.

شهردار قزوین با اشاره به این موضوع که در بودجه سال آینده به درخواست مردم برای عمران و آبادانی شهر توجه ویژه ای شده است، بیان کرد: سهم پروژه های مبتنی بر درخواست های شهروندان در بودجه جدید افزایش خواهد داشت. همچنین تلاش خواهیم کرد پروژه های عمرانی نیمه تمام را به پایان برسانیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1484040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =