۲ نفر
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
آقای پشت پرده حواشی استقلال کیست؟

در روزهای گذشته بسیاری از استقلالی ها از شخصی صحبت می کنند که بیرون از باشگاه تلاش در ایجاد ناآرامی و حاشیه در تیم را دارد و به همین دلیل مشکلاتی را برای استقلال ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از شکست استقلال برابر سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر و از دست رفتن شانس قهرمانی نیم فصل هجمه علی کادرفنی و شخص محمود فکری بیش از قبل شد و بسیاری عقیده دارند این حواشی از سوی یک فرد خاص بیرون از باشگاه در حال شکل گیری است.

مهدی پاشازاده از بازیکنان اسبق استقلال با بیان اینکه مشکلات این تیم از بیرون وارد باشگاه می شود، گفت: یکی از مشکلات استقلال هجمه‌ای است که از بیرون یک سری اساتید وارد می‌کنند؛ آقایی که تیم نداری، برو تیم بگیر و دست از سر استقلال بردار. آنقدر با فلان افراد جلسه نگذار و بازیکنان را تحریک نکن.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که منظورش به چه شخصی است، گفت: خودش می‌داند چه کسی را می‌گویم. برو یک تیم بگیر و آنقدر شو بازی نکن. آنقدر مغلطه نکن و بگذار این تیم سر و سامان بگیرد و نفراتت را نفرست که در گوش بازیکنان بخوانند و جلسه بگذارند!

مشروح این مصاحبه را اینجا بخوانید.

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید US ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 1
    به نظر شما در این احوالات دور و بر استقلال غیر از مجیدی کی می تونه اینکارها رو بکنه و کدام مربی اسمش بولد الان هوادار هست
  • ع IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    به چه‌کسی‌گیر‌می‌دهید یا پرسپولیس یا وزیر بهانه دیکه‌ای‌نداریداقایان استقلالی الان بهترین بازیکنان را دارید‌همت کنید