۲ نفر
۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵
به قول نیما،برای این فوتبال آدم فوتبالی نمی‌خواهند!

انتخابات فدراسون فوتبال روز 10 اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

نشد یا شاید نگذاشتند که نیما نکیسا حرف آخر را اول بزند،به همین دلیل هم بود که آخرین نفر،زمانی که داشت از سالن بیرون می آمد خطاب به خبرنگاران گفت:«هیات فوتبال تهران آدم فوتبالی نمی خواهد.»یک جمله کوتاه اما خیلی عمیق!

سال هاست خیلی از فوتبالی ها خواسته اند خودشان بیایند کار را در دست بگیرند،خودشان بشوند همه کاره و خودشان باشند و خودشان اما یا قانون و اساسنامه اجازه نمی داد و یا غیرفوتبالی ها!

آنهایی که با بهانه نخ نما شده "فوتبالی ها مدیریت بلد نیستند" سال هاست پا را روی گلوی فوتبال گذاشته اند و همین طور فشار می دهند! اما تا کجا؟ تا چه زمانی قرار است این استثمار ادامه داشته باشد؟ روز دوشنبه نیما نکیسا یکی از آنهایی بود که درد را تا عمق استخوان احساس کرد.او شاید می دانست رای نمی آورد و آمد تا با آمدنش خیلی چیزها را ثابت کند؛اینکه نمی شود،نمی خواهند و اجازه نمی دهند یک فوتبالی،یکی که دلش برای فوتبال می سوزد و می داند وقتی یک استعداد به حقش نمی رسد چه آواری روی سرش خراب می شود رییس هیات شود.

بوهای خوبی به مشام نمی رسد.ساختار غیر فوتبالی ها قبول نمی کند تا یک نفر خارج از چارچوب بیاد و سیستم را برهم بزند! نیما راست می گوید نمی خواهند یک فوتبالی وارد مدیریت فوتبال شود.این هشداری هم بود برای علی کریمی.جادوگر،احتمالا خودش هم می داند که رای نمی آورد اما او آمده،سفت و محکم ایستاده تا به همه پیام های خودش را بدهد.برداشت ها از پیام هایی که کریمی می دهد متفاوت است،یکی می گوید آمده دست خیلی ها ر رو کند،دیگری می گوید آمده جلوی فساد را بگیرد و در تفکر یک نفر دیگر این جریان دارد که فوتبال ایران با کریمی درست می شود اما...نیما راست می گوید،احتمالا روز دهم اسفند ماه،آنجا که مقابل اسامی خط هایی را می کشند تا تعداد رای های را بشمارند،شاید تعداد خط هایی که برای کریمی می کشند حتی یک مربع را هم شکل ندهد اما او پیامش را داده و زیرساخت ها را آماده کرده برای سال های آینده،برای انتخابات بعدی و برای روزهایی که فوتبال به دست خود فوتبالی ها بیفتد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =