اتاق فرار: تفریحِ جذاب و متفاوت قرن ۲۱‌ام

آیا تا حالا اتاق فرار بازی کردید؟ میدونید چیه؟ در این مقاله در رابطه با اتاق فرار یا همون اسکیپ روم صحبت می‌کنیم، یک تجربه مهیج و جذاب برای جوانان که می‌تواند تبدیل به یکی از خاطره انگیزترین تجربه‌های شما شود!

اتاق فرار چیست!؟

اتاق فرار، تفریح گروهیِ مهیج، فکری و جذابی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا تبدیل به یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات بزرگسالان شده است. در این بازی‌ها، شما و هم تیمی‌هایتان، تماشاگر یک فیلم یا بازی کامپیوتری نیستید بلکه در فضای واقعی شخصیت اول یا قهرمان سناریویی از پیش تعیین شده هستید. شما به همراه دوستانتان وارد اتاق‌هایی پر از معما می‌شوید که بر اساس سناریوی بازی، دکوراسیون مخصوص به خودش را دارد و می‌تواند در ژانرهای متنوعی مثل اتاق فرار ترسناک، مرموز، تعاملی، پلیسی، جنایی، فانتزی و ... به شما ارائه شود. این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر وارد ایران شد.

اتاق‌های فرار در سال های اخیر رشد قابل توجهی در کشور داشته اند و با حمایت وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی و شورای نظارت بر اسباب‌بازی و سرگرمی توانسته‌اند جایگاهی قانونی و رسمی به دست بیارند. در حال حاضر باشگاه‌های بازیهای فکری و اتاق فرار (زیر نظر ادارت کل ورزش و جوانان استانها) در تهران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز، اهواز و چندین استان دیگر در حال فعالیت هستند. این تفریح یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری تفریحی برای خانواده‌های ایرانی است.

اتاق فرار: تفریحِ جذاب و متفاوت قرن ۲۱‌ام

اتاق فرار چگونه و کِی به ایران رسید؟

مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار هیجان‌انگیز نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک با ژانر پلیسی - سیاسی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه پس از استقبال جوانان از اتاق فرار، فعالیت خود را در تهران، اصفهان، کرج و اهواز گسترش داد. یکی از مهم‌ترین مواردی که این مجموعه در نظر دارید، ارائه ژانرها و سبک‌های متنوع اتاق فرار است. اتاق فرار ترسناک شب سیزدهم، با دکور و فضاسازی جذاب و خیره‌کننده، تجربه‌ای به‌یادماندنی از ترس و دلهره پیش روی شما می‌گذارد. این اتاق فرار با داستان و فضاسازی ایرانی در شعبه حقانی یکی از بازی‌های پرطرف‌دار این مجموعه است. علاوه بر این بازی، اتاق فرار ترسناک احضار، اتاق فرار سوررئال و هولناک کابوس و اتاق فرار هیجان‌انگیز و ترسناک طاعون نیز در همین شعبه میزبان مخاطبان اتاق فرار تهران است.

اتاق فرار: تفریحِ جذاب و متفاوت قرن ۲۱‌ام

همچنین اتاق فرار شبح بازارچه با سبکی متفاوت و در قالب تئاتر تعاملی یکی دیگر از اتاق فرارهای جذاب و هیجان‌انگیز در تهران است که در شعبه سعادت‌آباد قرار دارد. فضاسازی متفاوت این بازی، سبک جدید و اتفاقات غافلگیرکننده این بازی را از دیگر اتاق فرارها متمایز می‌کند. علاوه بر اتاق فرارهای معرفی شده، اتاق فرار سرقت و شام آخر در شعبه جردن و همچنین اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ در شعبه فردوسی، اتاق‌هایی کلاسیک برای عاشقان معماست.

آدرس اتاق فرارها در تهران:

همان‌طور که گفته شده اتاق فرارهای مجموعه اسکیپ‌روم دات آی آر در نقاط مختلف تهران و ایران قرار دارد. برای اطلاع از سناریو بازی‌ها، رزرو آنلاین و آدرس بازی‌ها می‌تواند به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۲۶۱۱۳۳۸۹ تماس بگیرید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489609