۰ نفر
۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
۳ چالش‌ خرید خودرو کارکرده

همزمان با بالا رفتن قیمت خودرو و تبدیل شدن آن به یک کالای سرمایه‌ای، چالش‌های جدیدی برای خریداران این بازار پرمخاطب به‌وجود آمده است.

بازار خودروهای کارکرده در ایران، بازار پرتلاطمی است. در یک سال گذشته به‌دلایل بسیاری، از شیوع کرونا گرفته تا نوسان ارز و تحولات سیاسی، بازار خودرو روزهای پرالتهابی را پشت سر گذاشته است. علاوه بر این‌ها، خریداران خودرو با چالش‌های جدی روبرو هستند که فرآیند خرید خودرو را، چه صفر کیلومتر و چه دست‌دوم، برای آن‌ها دشوارتر کرده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا ببینیم چه راهکاری برای حل این چالش‌ها و خرید آسان‌تر خودرو وجود دارد.

(آیا می‌خواهید تمام مشکلات خرید خودرو دست دوم را با https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ برطرف کنید؟)

  1. چالش خرید خودرو کارکرده در کشور ما

۱- چالش‌های جدی درمورد سلامت خودروهای کارکرده مطرح است. طبق آمار مجموعه همراه مکانیک، ۷۲% خودروهای دست‌دوم دارای حداقل یک نقص فنی یا بدنه‌ای هستند که معمولاً در آگهی‌ها به آن‌ها اشاره‌ای نمی‌شود؛ ۸۱% آگهی‌دهندگان ادعا می‌کنند خودرویشان حتی یک لکه رنگ هم ندارد.

۲- انتخاب خودرو مناسب، فرآیندی زمان‌بر است و افراد پرمشغله را به زحمت می‌اندازد. لازم است به‌طور میانگین حداقل ۳ بار برای بازدید حضوری مراجعه کنید تا بتوانید خودرو مناسبی پیدا کنید. این بازدیدها علاوه‌بر صرف وقت فراوان، در شرایط کرونا نیز می‌تواند باعث دردسر شود.

۳- قیمت خودروهای دست‌دوم، تحت تأثیر عوامل متعددی مثل میزان کارکرد، سال تولید، مشکلات فنی، وضعیت آپشن‌ها و ... تعیین می‌شود. با توجه ‌به نوسانات روزانه قیمت، تعیین قیمت دقیق و منصفانه خودرو موردنظرتان فقط با کارشناسی آن توسط یک متخصص امکان‌پذیر است.

حال چگونه این مشکلات را با صرف کمترین انرژی و هزینه حل کنیم!؟

۳ چالش‌ خرید خودرو کارکرده

مطمئن‌ترین راه خرید خودرو دست‌دوم

باتوجه به مشکلات گفته‌شده، همراه مکانیک با داشتن بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده در کشور، اقدام به طراحی خدمت ویژه « خرید سفارشی » برای قیمت‌گذاری و خرید بی‌دردسر و امن خودرو کرده است. اما همراه مکانیک چگونه این چالش‌ها را حل می‌کند؟

· اگر در بازار سردرگم هستید و نمی‌دانید با بودجه‌تان چه خودرویی می‌توانید بخرید، مشاور همراه مکانیک تمام اطلاعات لازم برای انتخاب خودرو مناسب را در اختیارتان خواهد گذاشت.

· استفاده از تجارب یک کارشناس خودرو متخصص می‌تواند ریسک خرید را کاهش دهد. در این طرح، با ارائه گزارش کامل کارشناسی فنی، بدنه و آپشن و... نگرانی‌های خریداران درباره سلامت خودرو برطرف می‌شود.

· همراه مکانیک خودرو موردنظر شما را ۲ بار کارشناسی می‌کند تا احتمال هرگونه ریسکی را به صفر نزدیک کند. در بازار، مجموعه‌های دیگری نیز وجود دارند که خدمات کارشناسی خودرو ارائه می‌دهند، اما آنچه خدمات همراه مکانیک را از سایر شرکت‌های رقیب متمایز می‌سازد، ارائه ضمانت‌نامه پرداخت خسارت بر روی خودروهای طرح خرید سفارشی همراه مکانیک است. مشابه این خدمت تاامروز در ایران توسط هیچ شرکت دیگری ارائه نمی‌شود.

· با این طرح، ۰ تا ۱۰۰ فرآیند خرید خودرو را به مشاور اختصاصی خود می‌سپارید و لازم نیست هیچ کاری برای خرید خودرو تا زمان عقد قولنامه انجام دهید. در زمان عقد قولنامه نیز از همراهی یک مشاور برای رعایت تمام مسائل حقوقی بهره‌مند می‌شوید.

۳ چالش‌ خرید خودرو کارکرده

خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه؛ جدیدترین خدمت همراه مکانیک

رشد بی‌سابقه قیمت خودرو در کشور و کاهش نقدینگی افراد، موجب ناتوانی برخی مشتریان برای خرید خودرو جدید و یا تعویض خودرو قبلیشان شده است. در این شرایط، خرید خودرو اقساطی، می‌تواند این مشکل را حل کند. همراه مکانیک برای پاسخ به نیاز این بخش از بازار، با همکاری شرکت‌های رسمی لیزینگ کشور، خدمت « خرید اقساطی خودرو کارکرده و صفر » را راه‌اندازی کرده است.

در این طرح، تمامی خودروها پیش از خرید توسط کارشناسان متخصص بررسی می‌شوند و ضمانت پرداخت خسارت تا ۷ روز دارند. درصورتی‌که تسهیلات دریافتی خریدار کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشد، نیازی به معرفی ضامن هم نیست. شرایط، مدارک لازم و جزییات را می‌توانید در https://www.hamrah-mechanic.com/creditbuyrules/  ببینید.

انجام بیش از ۱۷۰هزار کارشناسی خودرو موفق، بیش از ۲۵هزار خرید خودرو سفارشی و همچنین رضایت ۹۳ درصدی مشتریان از خدمت کارشناسی، شاهدی بر اعتماد و رضایت مشتریان از مجموعه خدمات همراه مکانیک است. در نهایت از شما دعوت می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی همراه مکانیک https://www.hamrah-mechanic.com/ مراجعه کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489949