۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
ضرورت فراگیری آموزش اکسل و انبارداری

امروزه فراگیری مهارت ICDL از نان شب هم واجب تر است. در این میان توجه به آموزش اکسل به عنوان یک ابزار کاربردی خصوصا برای حسابداران، انباردارها و حتی دانشجویان و دانش آموزان ضروریست. همچنین استفاده از اکسل تقریبا در هر کسب و کاری کاربرد دارد. از تولید محتوا گرفته تا مدیریت یک انبار بزرگ. این خود ضرورت آموزش اکسل را برجسته می سازد.

اهمیت آموزش اکسل

امروزه فراگیری مهارت های ICDL جز ضرورت های زندگی بشر است. لذا می بایستی فراگیری آنها را در اولویت های زندگی خود قرار داد. اما اکسل یکی از این مهارت های ICDL محسوب می شود که نقش محوری در مدیریت حساب و کتاب و دخل و خرج زندگی ما ایفا می کند. علاوه بر این آموزش اکسل برای حسابدارها و کسانی که با امورات انبارداری سر و کار دارند بسیار ضروری است.

نرم افزار اکسل در سال ۱۹۸۵ متولد شد و تا به امروز پیشرفت های فراوانی داشته است. امروزه شما به امور مالی و یا امور حسابداری هر کسب و کاری که مراجعه کنید متوجه می شوید که فرآیند حسابداری بدون اکسل تقریبا بی معناست. یک حسابدار باید آموزش اکسل را فرا بگیرد یا یک فرد انباردار باید به نرم افزار انبارداری پیشرفته اکسل مسلط باشد.

ضرورت فراگیری آموزش اکسل

اکسل شامل حجم زیادی از تابع های مالی و محاسباتی است که به طور مداوم در حال بروزرسانی است و این قابلیت را برای کاربران مهیا می کند تا تمامی امورات حسابداری را به راحتی انجام داده و به صورت کاملا سیستماتیک پیاده سازی نمایند. علاوه بر اینکه کدهای توابع مالی و محاسباتی به صورت آماده در اختیار کاربران قرار می گیرد در صورتیکه کد مورد نیاز کاربر در توابع اکسل نبود خود کاربر می تواند دست به کار شده و کد مورد نیاز خود را تولید و پیاده نماید. آموزش اکسل آنقدر اهمیت دارد که توصیه شده است تمام حسابداران، حسابرسان، دانشجویان و حتی دانش آموزان نحوه کار با این نرم افزار بسیار کاربردی را فرا بگیرند.

 شما چه به عنوان یک حسابدار در حال تهیه یک بودجه مناسب باشید و یا بخواهید یک نمودار سه بعدی برای طرح توجیهی خود رسم کنید و یا اطلاعات مشتریان خود را در یک دفترچه تلفن پیشرفته ذخیره کنید یا به عنوان یک مسئول انبار با استفاده از نرم افزار انبارداری اکسل موجودی و ورودی و خروجی انبار اطلاع داشته باشید و یا با بهره گیری از یک نرم‌افزار حرفه ای انبارداری با اکسل بتوانید فاکتور فروش صادر کنید و ... حتما نیازمند فراگیری آموزش اکسل هستید. البته همه این آموزش ها و بیشتر از آن را می توانید در سون ریپلای بیابید.

شما می توانید هرکاری را با اکسل انجام دهید

استفاده از اکسل تقریبا در هر کسب و کاری کاربرد دارد:

زمانی که شما قصد دارید کسب و کاری برای خود راه بیندازید. استفاده از اکسل می تواند در نظم و ترتیب بخشیدن به هزینه ها کمک حال شما باشد.

ایجاد یک مدل برای رشد درآمد محصولات از دیگر قابلیت های اکسل است که بر مبنای پیش بینی تعداد مشتریان جدیدی که به سیستم اضافه می شوند صورت می پذیرد.

ضرورت فراگیری آموزش اکسل و انبارداری

ضرورت فراگیری آموزش اکسل

می توانید از اکسل به عنوان تقویم برای تولید محتوا استفاده کنید. یعنی داده ها و موضوعات را در یک فایل اکسل قرار داده و آنها را مدیریت کنید.

می توانید از اکسل برای برنامه ریزی و بودجه بندی یک محصول کوچک استفاده کنید و هزینه ها را در صفحه گسترده اکسل لیست کنید، به صورت لحظه ای بروز نمایید و با ارایه نمودار های مختلف کمک حال مجموعه مدیریت شرکت خود باشید.

محاسبه تخفیف ها بر روی حجم خرید ها و براساس میزان خرید ماهانه از دیگر قابلیت های نرم افزار اکسل می باشد.

می توانید میزان خرید هر محصول توسط هر مشتری را بررسی و خلاصه کرد که در نهایت امکان انجام تبلیغات هدفمند را میسر می کند.

می توان از اکسل برای مدیریت منابع انسانی و امورات مربوط به کارگزینی استفاده نمود. شما می توانید تمامی اطلاعات کارکنان را در یک صفحه گسترده اکسل ذخیره کنید و هزینه ها را مدیریت نمایید. همچنین برای آینده کارکنان بهترین برنامه ریزی را داشته باشید و به صورت دوره ای اثر بخشی آنها را بررسی کنید.

اکسل و انبارداری

اما از مهم ترین کاربرد های اکسل می توان به عنوان یک نرم افزار انبارداری اکسل ورود و خروج کالای یک شرکت را مدیریت کرد. که این خود باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان و کاهش هزینه ها و همچنین افزایش سود شرکت شما باشد.

البته مزایای نرم افزار انبارداری پیشرفته اکسل می توان به کاهش هزینه های مازاد، حذف اسناد کاغذی و افزایش سرعت عمل، نگهداری و بازیابی آسان و راحت اطلاعات، مدیریت آسان فرآیند انبار و نگهداری کالا و همچنین مدیریت جامع وضعیت انبار و کالا ها، جستجوی سریع اطلاعات کالا و جلوگیری از خسارات ناشی از گم شدن اسناد و ... اشاره نمود.

همچنین نرم‌افزار حرفه ای انبارداری با اکسل قابلیت های دیگری از جمله تعریف طرف حساب و کالا به صورت نامحدود، میزان کالای ورودی و کالای خروجی، آمار کلی ظرفیت فعلی انبار، ثبت سفارش پیشرفته، نمایش خودکار کالاهای موجود، نمایش زمان و تاریخ، امکان محافظت از اطلاعات توسط رمز و بروز رسانی رایگان آن اشاره نمود.

ضرورت فراگیری آموزش اکسل و انبارداری

نرم افزار انبارداری پیشرفته تحت اکسل ۲۰۱۹

یک نرم افزار انبارداری اکسل تاریخ انقضا ندارد، روی هر تعداد سیستم قابل نصب است، بروزرسانی آن مستلزم پرداخت هزینه نیست، قابلیت شخصی سازی را دارد، ظاهر گرافیکی زیبایی دارد، پشتیبانی جامع و کاملی دارد و روی اکثر سیستم ها قابل نصب و پیاده سازی است.

اگر می خواهید تمام ویژگی های ذکر شده را یکجا در اختیار داشته باشید می توانید نرم افزار انبار داری پیشرفته ۲۰۱۹ تحت اکسل از سون ریپلای تهیه و استفاده نمایید.

البته برای استفاده از همه موارد فوق شما باید به اکسل مسلط باشید لذا فراگیری آموزش اکسل امری ضروری است که از قضا سون ریپلای نیز در این حوزه با قدرت وارد شده است و آموزش اکسل را به صورت تخصصی و دسته بندی شده به مخاطبان خود ارائه می کند. از این آموزش ها می توان به آموزش جستجوی پیشرفته و لحظه ای در اکسل، ساخت داشبورد حرفه ای با نمایش عکس پرسنل، ساخت ماشین حساب پیشرفته، ساخت نمودار باتری، ساخت نمودار پیشرفته برای گزارش گیری، ساخت و صدور فاکتور فروش، انبارداری هوشمند، طراحی و ساخت فرم لاگین، قفل گذاری روی اطلاعات، بکاپ گرفتن از اطلاعات، استفاده از تقویم شمسی، ساخت دفترچه تلفن پیشرفته و چندین آموزش اکسل دیگر اشاره نمود.

جمع بندی

امروزه فراگیری مهارت های ICDL تقریبا از نان شب هم واجب تر است. در این میان توجه به آموزش اکسل به عنوان یک ابزار کاربردی خصوصا برای حسابداران، انباردارها و حتی دانشجویان و دانش آموزان ضروریست. همچنین استفاده از اکسل تقریبا در هر کسب و کاری کاربرد دارد. از تولید محتوا و برنامه ریزی و بودجه بندی گرفته تا مدیریت یک انبار بزرگ. این خود ضرورت آموزش اکسل را برجسته می سازد. از طرفی هم سون ریپلای هم در فرآیند آموزش و هم با ارائه انواع نرم افزارهای حسابداری و انبارداری پاسخگوی نیازهای شماست. کافیست به وب سایت  https://۷reply.comمراجعه فرمایید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490832