ضرورت انجام تست کرونا در همه سازمان‌ها و صنایع استان قزوین

استاندار قزوین گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی ادارات و سازمان‌ها و واحدهای تولیدی و صنفی استان ملزم به انجام تست سریع هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندارقزوین در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: مسئولیت انجام این تست‌ها بر عهده قرارگاه شهید سلیمانی است که با همکاری بسیج ادارات و بسیج کارگری صورت می گیرد.

او تصریح کرد: در این راستا باید در ادارات با همکاری بسیج های کارگری، کمیته ای با مضمون کمیته پیشگیری از شیوع کرونا تشکیل شود و فرآیند پیگیری وضعیت افراد مشکوک به کرونا پس از انجام تست توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت بگیرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: همچنین تهیه کیت های تشخیص کرونا در سازمان های دولتی برعهده دانشگاه علوم پزشکی و برای واحدهای صنفی و تولیدی بر عهده کارفرما است.

او با بیان اینکه بیشترین تخلفات ارائه شده در استان، مربوط به رستوران ها و سالن های غذا خوری است، تصریح کرد: براساس دستور ستاد مقابله با کرونای استان قزوین، فعالیت تمام رستوران ها و همچنین رستوران های بیرون بر تا ساعت ۲۱مجاز است.

جمالی پور با تاکید بر اینکه تمام واحدهای متخلف پلمپ خواهند شد، بیان کرد: هر واحد صنفی که کنترل دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکند، باید یک هفته تعطیل شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: همچنین هر مسئولی که در تجمعات عمومی بالای ۲۰نفر حضور داشته باشد، برای بار اول به کمیته انظباطی ارجاع داده می‌شود و در صورت تکرار از سمت مدیریت عزل می شود.

این مقام مسئول افزود: هر شهرستانی که نسبت به رعایت دستورالعمل ها کوتاهی کند باید فرماندار آن شهرستان‌ پاسخگو باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =