۱۳۵۰ واحد صنعتی و تولیدی آذربایجان‌غربی، گازرسانی شده‌اند

با گازدار شدن ۱۳۶ واحد تولیدی، صنعتی و مصارف عمده آذربایجان‌غربی طی سال جاری، تعداد واحدهای گازرسانی شده به ۱۳۵۰ واحدرسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسن تقوی مسئول گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، گفت: امسال علیرغم مشکلات و چالش‌های ناشی از شیوع کرونا و افزایش غیرمتعارف قیمت‌ها که اجرای پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرد، به ۱۲۷ واحد تولیدی و صنعتی، یک واحد مجتمع مسکونی، ۳ جایگاه CNG و ۵ مورد از سایر مصارف عمده گازرسانی شد.

به گفته‌ وی، برای گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی و مصارف عمده استان طی سال‌جاری در مجموع ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

مسئول گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، درباره ایستگاه‌های تقلیل فشار نصب شده برای واحدهای تولیدی و صنعتی گازدار شده در سال‌جاری نیز اعلام کرد: در این زمینه، ۲۱ مورد ایستگاه تقلیل فشار یا اندازه‌گیری تهیه و نصب شده است.

تقوی با اعلام اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ بودجه‌ای امسال مقرر بود به ۱۲۰ واحد از صنایع استان گازرسانی شود، افزود: این در حالی است که در سال جاری ۱۲۷ مورد از صنایع از نعمت گاز بهره‌مند شدند که این نشان می‌دهد اهداف تعریف شده بودجه‌ای امسال تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه توفیق در اجرای پروژه‌های گازرسانی به صنایع، واحدهای تولیدی و مصارف عمده برغم مشکلات و چالش‌های موجود طی سال ۹۹ رقم خورد، گفت: از جمله مشکلات و چالش‌های امسال شیوع ویروس کرونا بود که موجب توقف عملیات اجرایی پروژه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف می‌شد؛ علاوه بر آن افزایش غیرمتعارف قیمت‌ها موجب شد اجرای پروژه‌ها با مسکل جدی مواجه شود.

مسئول گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در ادامه با اشاره به آغاز گازرسانی به صنایع استان از سال ۷۶، گفت: تا سال ۹۴ تعداد ۷۶۶ واحد تولیدی و صنعتی و مصرف کنندگان عمده از نعمت گاز برخوردار شدند و از سال ۹۵ تاکنون این تعداد به ۱۳۵۰ مورد افزایش یافته است.

به گفته تقوی، در حال حاضر ۸۳۰ واحد تولیدی و صنعتی، ۱۴۹ مجتمع مسکونی، ۱۳۳ جایگاه CNG و ۲۳۸ واحد از سایر مصارف عمده در آذربایجان‌غربی از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =