۰ نفر
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
شهرستان گچساران در وضعیت قرمز کرونایی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:یکی از دلایل افزایش خطر در گچساران تجمعات انتخاباتی در گچساران و باشت بود که در این راستا نهادهای قانونی ورود کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از گچساران؛استاندار کهیگلویه و بویراحمد هم به تبدیل شدن شهرستان گچساران به وضعیت قرمز با وجود محدودیت‌ها و مجاورت با خوزستان اشاره کرد و گفت: اگر وضعیت‌ها آبی هم باشد پروتکل‌ها باید رعایت شود.

کلانتری با بیان اینکه ورودی استان از سمت خوزستان کنترل جدی‌تر خواهد شد، و خودروها باید برگشت داده شود، افزود: ورودی از سمت گچساران، کهگیلویه و دنا نیازمند تست رپید با کیفیت و سرعت بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه میزان شیوع کرونا انگلیسی وسیع‌تر و خطرناک‌تر است، بیان کرد: اگر درگیر جدی پیک جدید کرونا شویم خطرات آن به مراتب خطرناک‌تر از پیک‌های قبل است.

کلانتری با بیان اینکه پیک جدید کرونا خطرناک‌تر از مراحل قبل است گفت: ورودی‌ها گچساران و کهگیلویه و دنا را شخصا کنترل می‌کنم اگر عملکرد موفقی مشاهده شود عاملان تشویق می‌شوند.

وی اضافه کرد: نمونه‌های تست گیری افزایش می یابد در این راستا از وزیر ۱۵ هزار تست جدید تقاضا می‌کنیم.

کلانتری گفت: یکی از دلایل افزایش خطر در گچساران تجمعات انتخاباتی در گچساران و باشت بود که در این راستا نهادهای قانونی ورود کنند.

شهرستان گچساران در وضعیت قرمز کرونایی

شهرستان گچساران در وضعیت قرمز کرونایی

شهرستان گچساران در وضعیت قرمز کرونایی

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =