۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
هتل روبی پلاتینوم، آلانیا

هتل 5 ستاره روبی پلاتینوم از هتل‌های آلانیا محسوب می‌شود که تنها با تماشای تصاویر آن متوجه خواهید شد که با یک هتل لوکس مواجه هستید. معماری و دکوراسیون هتل روبی پلاتینوم آنقدر چشم ‌نواز است که به شما حس رضایت می‌بخشد. البته تنهای زیبایی سبب نشده تا روبی پلاتینوم به محبوبیت بالا دست پیدا کند. امکانات، سرگرمی‌ها، رستوران و اتاق‌ها از دیگر دلایلی‌اند که روبی پلاتینوم را به یکی از موفق ترین هتل‌های آلانیا تبدیل کرده‌اند. در ادامه مطلب توضیحات لازم درباره هر کدام از این موارد را خواهیم داد.

موقعیت هتل روبی پلاتینوم 

همانند اکثر هتل‌های شهر آلانیا، هتل روبی پلاتینوم  نیز در نزدیکی دریای مدیترانه بنا شده و 60 کیلومتر تا فرودگاه قاضی‌پاشا فاصله دارد. هتل روبی به طور دقیق‌تر در اوسلار که کمربندی شهر آلانیا محسوب می‌شود، واقع شده است.

هتل روبی پلاتینوم، آلانیا

هتل روبی پلاتینوم، آلانیا

لابی هتل

امکانات هتل روبی پلاتینوم

از جهتی که هتل‌ و ریزوت‌های ساحلی آلانیا با شهر و جاذبه‌های گردشگری فاصله‌ محسوسی دارند، هتل‌ها در صدد هستند با ارائه امکانات و تجهیزات لازم مهمانان خود را از هر چیزی بی‌نیاز کنند. کاری که هتل روبی پلاتینوم به بهترین شکل انجام داده است.

  • اینترنت رایگان، تلویزیون LED، حداقل یک سرویس بهداشتی در هر اتاق، گاو صندق، مینی‌ بار، چای یا قهوه‌ساز، سیستم تهویه هوا، میز کار، تلفن، سشوار، کیت کمک‌های اولیه و ... در تمامی اتاق‌ها دیده می‌شود. ضمن اینکه باتوجه به اتاق، سوئیت یا ویلای انتخابی، مهمانان از امکانات بیشتری مانند تراس، جکوزی، استخر شخصی، خدمات VIP و ... برخوردار می‌شوند که در تیترهای بعدی به آن پرداخته شده است.

به جز امکانات داخل هر اتاق:

  • انواع استخرهای روباز و سربسته با طراحی‌های مختلف، پارک آبی و استخر کودکان نیز در این هتل ساخته شده است.از جمله 4 استخر سربسته‌ای که در هر ماهی از سال حتی زمستان، بستری گرم برای مهمانان فراهم می‌کند. همچنین یک شوک استخر (Shock pool) که در سالن اسپای این هتل قرار داده شده و خاصیت آب درمانی دارد. 
  • سرویس‌های هتل روبی پلاتینوم بسیار جذاب و متنوع بوده و مهمانان می‌توانند از: حمام ترکی، اتاق نمک، سونا، اتاق ماساژ، آیس روم، حمام بخار و بهره‌مند شوند.
  • همچنین با برگزاری کنسرت، نمایش‌‍‌های زنده، کلاب‌های شبانه، موسیقی زنده در بار پاپایا، شب‌های جذابی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.
  • آن دست از مهمانانی که علاقه به ورزش و تفریحات دیگری دارند، می‌توانند از مینی‌گلف، زمین فوتبال، والیبال ساحلی، کایاک سواری، باشگاه بدنسازی، یوگا و ... استفاده کنند.
  • ضمن اینکه هتل روبی پلاتینوم، ساحل اختصاصی خود را دارد و مهمانان می‌توانند علاوه بر سایر امکانات تفریحی که در کنار ساحل برایشان در نظر گرفته شده، شب‌های رمانتیکی را در پاویون‌های اختصاصی هتل روبی در کنار دریای مدیترانه سپری کنند.

هتل روبی پلاتینوم

پاویون‌های هتل روبی پلاتینوم

هتل روبی پلاتینوم

ساحل اختصاصی هتل روبی پلاتینوم

هتل روبی پلاتینوم آلانیا

 ice room 

باشگاه بدنسازی هتل روبی پلاتینوم

استخر هتل های آلانیا

استخر آبگرم

هتل روبی پلاتینوم آلانیا

shock pool

رستوران هتل روبی پلاتینوم

حدود 1 کیلومتری هتل پلاتینوم، 29 رستوران واقع شده است که به احتمال زیاد اهمیتی برای مهمانان ندارد. چرا که با در نظر گرفتن مجموع 16 رستوران و بار، هتل روبی پلاتینوم برای هر سلیقه‌ای چیزی در چنته دارد. مهمانان می‌توانند در رستوران Bistro Terrazza غذهای ایتالیایی، در رستوران Gözleme غذاهای سنتی و محبوب ترکی را میل کنند و با توجه به حس و حال و سلیقه‌ای که دارند، در یکی از چندین بار هتل روبی پلاتینومپف اسنک و نوشیدنی سفارش دهند.

رستوران هتل روبی پلاتینوم

بوفه صبحانه

رستوران هتل روبی پلاتینوم

اتاق‌های هتل روبی پلاتینوم

در هتل پلاتینوم اسپا ریزوت، 402 اتاق در 9 نوع مختلف در نظر گرفته شده است که اطلاعات و تصاویر هرکدام را در ادامه متن می‌توانید مشاهده کنید. اما به طور کلی امکانات هر اتاق مطابق با یک‌دیگر هستند و موارد مخصوص هر اتاق ذکر خواهد شد. اما قبل از آن بد نیست به دکوراسیون مدرن و زیبای اتاق‌ها اشاره کنیم که مثل تمامی بخش‌های این هتل از الگوی بسیار عالی پیروی می‌کند.

اتاق‌های هتل روبی پلاتینوم

  • اتاق سوپریور (superior room): اتاق‌های سوپریور هر کدام 1 تخت خواب کینگ سایز و نهایتا ظرفیت 2 نفر را خواهند داشت. این‌ اتاق‌ها دارای جکوزی شخصی هستند و 43 متر مربع متراژ دارند.
  • اتاق دلوکس (deluxe room): اتاق‌های دلوکس یا دیلاکس متراژی بین 30 تا 32 متر مربع دارند و دارای بالکن‌های 6 تا 8 متر مربعی هستند. این اتاق‌ها نهایتا ظرفیت 3 بزرگسال و 1 خردسال را دارند.
  • اتاق دلوکس با استخر (deluxe room with pool): این اتاق‌ها متراژ و ظرفیت کاملا مشابهی با اتاق‌ دلوکس دارند با این تفاوت که تراس و استخر نیز به آن‌ها اضافه شده است. (استخر خصوصی نیست).

هتل روبی پلاتینوم

 superior room

 deluxe room 

هتل های آلانیا

اتاق دلوکس با استخر

سوئیت‌های هتل ‌روبی پلاتینوم

  • سوئیت جونیور (junior suite): تمامی سوئیت‌های جونیور متراژ 47 متر مربعی داشته و بیشترین ظرفیت‌ آن‌ها 3 بزرگسال و 1 خردسال است. سوئیت‌های جونیور منظره‌ای رو به دریا یا کوهستان دارند.
  • سوئیت کینگ (king suite): این سوئیت‌ها که در متراژ 122 یا 144 متر مربع ساخته شده‌اند، نهایتا برای 5 بزرگ‌سال و 1 خردسال ظرفیت‌ خواهند داشت. سوئیت‎‌های کینگ دارای تراس‌های بزرگ و جکوزی هستند.
  • سوئیت سوپریور (superior suite): با متراژ 77 متر مربع نهایتا ظرفیت 4 بزرگسال و 2 خردسال را خواهند داشت. این سوئیت‌ها منظره‌ای رو به دریا یا کوهستان دارند و دارای دو بالکن هستند.
  • سوئیت ویلا (villa suite): سوئیت‌های ویلا نهایتا برای 4 بزرگسال و 1 خردسال ساخته شده‌اند که متراژ 69 متر مربعی دارند. در تراس‌های هر سوئیت پلاتینیوم، یک جکوزی قرار داده شده و دارای 2 اتاق‌خواب، 2 سرویس‌ بهداشتی و یک اتاق هال می‌شوند.

سوئیت جونیور

سوئیت کینگ

سوئیت کینگ

سوئیت سوپریر

سوئیت سوپریر

villa suite

ویلاهای هتل روبی پلاتینوم

  • ویلای پلاتینیوم (platinum suite): ویلاهای پلاتینیوم یا پلاتینوم با ظرفیت 4 بزرگ‌سال و دو خردسال 152 متر مربع متراژ دارند و با نهایت ظرفیت ظرفیت 4 بزرگ‌سال و دو خردسال.
  • ویلای پرزیدنتال (presidential villa): بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین اقامتگاه هتل پلاتینوم است که 410 متر مربع متراژ داشته و ظرفیت 10 فرد بزرگ‌سال و 3 کودک را دارد. ویلای پرزیدنتال دارای یک سرپیشخدمت خصوصی، چندین نوع سرویس‌های VIP یا رایگان می‌شوند. همچنین این ویلا حمام ترکی، سونا، جکوزی، باغ و استخر مخصوص به خود را دارد. مجموعا این ویلا شامل 5 اتاق‌خواب، 1 اتاق لباس، 5 دست‌شویی، 6 تلویزیون LED در سایزهای مختلف است.

platinum suite

هتل روبی پلاتینوم آلانیا

presidential villa

هتل های آلانیا

 نمای خارجی رابی پلاتینوم

جهت مشاهد هزینه و تورهای هتل روبی روی لینک کلیک کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500244

برچسب‌ها