شگرد عجیب مرد شیاد برای اغفال زنان راننده/ متهم در مقابل یک مرکز نظامی رفت

شرق نوشت:چند روز قبل زنی جوان در تماس با پلیس از سرقت خودروی خود خبر داد و گفت من در آژانس بانوان مشغول به کار هستم. شخصی با آژانس تماس گرفت و تقاضای خودروی مدل‌بالا کرد. من برای بردن مسافر راهی آدرس مورد نظر شدم و فردی با چهره موجه و ظاهری آراسته سوار بر خودرویم شد.

شاکی افزود: آن مرد در طول راه خود را یکی از پرسنل نظامی معرفی کرد و درحالی‌که با تلفن همراهش صحبت می‌کرد و چیزهایی درباره کارش می‌گفت، از من خواست مقابل یک مرکز نظامی توقف کنم. قرار بود ما در این مرکز نظامی شخص دیگری را سوار کنیم.

مال‌باخته جوان ادامه داد: مسافرم از خودرو پیاده شد و چند کلمه‌ای با دژبان صحبت کرد. سپس به سمت من برگشت و مدعی شد چون من خانم هستم نمی‌توانم وارد مرکز نظامی شوم و از من خواست خودرو را در اختیارش قرار دهم تا او به دنبال شخص مورد نظر برود. به‌قدری رفتار او محترمانه و معقول بود که اعتماد کردم و خودرو را در اختیار او قرار دادم. مسافرم سوار بر خودروی من داخل مرکز شد. بعد از یک ساعت که برنگشت سراغ دژبان رفتم‌، آن موقع بود که متوجه شدم در ورودی مربوط به منزل‌های سازمانی است و در خروج در سمت دیگر قرار دارد و شخص مسافر اقدام به سرقت خودرو کرده است‌.

با شکایت زن جوان تحقیقات آغاز و تصویر سارق خودرو از دوربین‌های مقابل دژبانی گرفته شد. همچنین شماره‌ای که مسافر سارق با آن با آژانس تماس گرفته بود نیز به دست آمد. در ادامه تحقیقات مشخص شد شماره‌ای که با آن تماس گرفته شده، متعلق به زن جوانی به نام مریم است که خودش نیز راننده آژانس بانوان است و خودرویش با همین شگرد مورد سرقت قرار گرفته است.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس به مرد جوانی به نام فرامرز رسیدند. او که از سارقان سابقه‌دار بود قبل از این نیز با معرفی خود به عنوان مأمور و مقام دولتی اقدام به سرقت خودرو کرده بود.
در نهایت مخفیگاه فرامرز در یکی از شهرستان‌های اطراف ورامین شناسایی شد و اکیپی از کارآگاهان پس از گرفتن نیابت قضائی وارد عمل شدند.
مأموران مخفیگاه فرامرز را به‌صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند و موفق شدند متهم جوان را دستگیر کنند. در بازرسی انجام‌شده از مخفیگاه متهم سوئیچ یک خودرو برلیانس نیز کشف شد. متهم ابتدا منکر سرقت بود اما در مواجهه با شکات و مدارک پلیسی به سرقت‌ها اعتراف کرد و گفت غیر از سرقت از دو راننده زن جوان، خودروی برلیانسی را نیز به همین شیوه در شهرستان شهریار سرقت کرده است. سرهنگ کارآگاه داوود فرد، جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس دادسرای ناحیه ۱۵ برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس قرار گرفت و شناسایی سایر مال‌باختگان احتمالی ادامه دارد.
23302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =