موانع حوزه تولید درچهارمحال وبختیاری شناسایی شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» گفت: مشکلات و موانع حوزه تولید استان باید از سوی دستگاه‌های متولی شناسایی و ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی  در نخستین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در سال جدید تاکید کرد: این مشکلات و موانع پس از دسته‌بندی به معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور اعلام شود.

وی افزود: مسوولان به تحقق شعار امسال‌ توجه جدی داشته باشند تا بتوان ضمن پشتیبانی از این حوزه در راستای رفع موانع اقدام کنند.

عباسی تصریح کرد: پشتیبانی از تولید مسیرهای متفاوتی دارد که تمامی آنها مربوط به دستگاه‌های اجرایی نیست و حوزه قضایی، بازرسی، بانک‌های عامل، شرکت‌های دولتی و مردم نیز برای تحقق اهداف آن باید کمک کنند.

وی یادآور شد: بر اساس دستور رییس قوه قضاییه، هیچ اقدامی نباید به تعطیلی تولید منجر شود و در همین راستا بانک‌های عامل در صورت بدهی یک واحد تولیدی، حق ندارند آن طرح را تعطیل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تهیه فهرستی از واحدهای تولیدی ورشکسته در استان اظهار داشت: هیچ واحد تولیدی نباید به‌ علت ورشکستگی تعطیل شود.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی، امور اراضی و منابع‌طبیعی و آبخیزداری زمین‌های دولتی واگذار شده به بخش خصوصی را که تاکنون اقدامی برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها انجام نشده، شناسایی و بازپس‌گیری کنند.

گفتنی است، اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مشکلات مرتبط با امور مالیاتی یکی از واحدهای تولیدی آب معدنی در استان را بررسی و پیشنهادات مربوط به رفع آن را ارائه و مصوب کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =