وضعیت بحرانی کرونا در نصف جهان/تا هفته آینده استان اصفهان کاملا قرمز می شود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام شناسایی یک هزار و ۹۳۷ مورد جدید ابتلا به کرونا، نسبت به قرمز شدن کامل استان اصفهان تا هفته آینده خبر داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به روند تزایدی کرونا در اصفهان اظهار داشت: با این سرعت ابتلا به کرونا که در استان اصفهان ایجاد شده است تا هفته آینده تمام 24 شهرستان استان اصفهان قرمز می شود. 

وی افزود: در حال حاضر تنها شهرستان های نارنجی استان اصفهان برخوار، خور و دهاقان است که تا هفته آینده قرمز می شوند. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در شبانه روز گذشته از چهار هزار و ۴۵۶ بیمار مشکوک به کرونا یک هزار و ۹۳۷ مورد قطعی شناسایی شد و ۳۸۹ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۲۳۱ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار و ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۶۹ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۹ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۱۲ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =