۳ نفر
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
تضعیف نیروهای اطلاعاتی، بازی در زمین اسرائیل

ظرف یکی دو روز گذشته که اسرائیل، مسئولیت خرابکاری در تاسیسات هسته ای نطنز را پذیرفته، شاهد آن هستیم که برخی چهره های سیاسی، با انتقاد از نیروهای اطلاعاتی-امنیتی کشور، آنها را به مسامحه در انجام وظایف خود متهم کرده اند.

این انتقادات، پا را فراتر گذشته و بعضا موضوعات سیاسی-جناحی را هم به  قضیه اضافه کرده و نوعی تسویه حساب را رقم زده است.

الان بر همه واضح است که اسرائیل وارد جنگی آشکار اما با شیوه های پنهان با جمهوری اسلامی ایران شده و از آنجا که جنگی اطلاعاتی را طراحی کرده ، نیروهای امنیتی در صف اول مبارزه قرار دارند. همانگونه که در دوران دفاع مقدس، مردم از هر گروه و صنف، رزمندگانی را که ممکن بود حتی با آنها اختلاف نظر سیاسی داشتند، حمایت می کردند، اکنون نیز در جنگی که پیچیده تر از آن دوران است هرگونه تصعیف روجیه می تواند جبهه خودی را تضعیف کند و آب را به آسیاب اسرائیل بریزد.

اکنون جای مطرح کردن گلایه ها نیست. بعضا موضوع "گاندو" را دستاویز قرار داده اند و می گویند اگر به جای جاسوس تراشی و نفوذی سازی، دنبال حفظ امنیت فلان نیروگاه بودید ، الان فلان و بهمان نمی شد. گاندو ، یک بازی سیاسی از سوی یک جریان تندرو سیاسی است که اتفاقا می تواند و باید از سوی سیستم امنیتی پیگیری شود . گاندوسازان هم دقیقا همان کاری را کردند که برخی سیاسیون، الان دارند علیه نیروهای امنیتی انجام می دهند.

بر فرض هم چنین انتقادی وارد باشد، الان زمان طرح آن نیست. نیروهای اطلاعاتی قطعا سخت ترین روزهای کاری خود را می گذرانند و نباید حواس آنها را از دشمن پرت کرد. مطرح کردن هر بحث انحرافی بازی در زمین دشمن صهیونیستی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • RO ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 1
    به نظر می آید این نیروهای اطلاعاتی به خودی خود ضعیف هستند و جز شناسایی کارگران معترض بی بضاعت، کار دیگری از دستشان بر نمی آید.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    ناسیونالیسم ملی در کشور ضعیف شده. یک مملکت رو نمیشه تنها با همبستگی دینی نگه داشت. همبستگی های قومی و ملیتی نیز لازم است. به همه عناصر نیاز داریم. فرهنگ، سنت، اخلاق و... . به کمک همه میشود جلوی این خیانت ها رو گرفت و مانع آسیب رسیدن به سرمایه های این مملکت شد. ملتی از هم جدا شده ایم و به همین دلیل داریم آسیب می بینیم.
  • ناشناس IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    1 0
    بحث تضعیف نیست بحث واقعیات است چطور ایران نمی تواند به هيچيک از تاسیسات اتمی اسرائیل حمله کند ولی اسرائیل بسرعت اینکار را انجام می‌دهد با به به و چه چه ایراد رفع نمی‌شود
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    1 0
    حواس شونو از دشمن پرت نکنیم؟ مگه اصلا حواس شون به دشمن هست؟ همه حواسا دنبال دشمن سازی و دشمن یابی داخلیه. هر کی مثه سه گروه محدود و پرادعا فکر نکنه رسما دشمنه
  • ع ع از حوزه علمیه قم IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 0
    احسنت و افرین بر اقای مهاجری ، چرا اقای رضائی بر این امر بدیهی که اقای مهاجری گفتند واقف نیست ؟؟؟ !!!!!!!!!!
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 0
    آسیب شناسی کنید چرا انفجار نطنز یا ترور فخری زاده چندان در افکار عمومی بازتاب نداشت. آسیب شناسی کنید چرا مردم عملکرد نیروهای اطلاعاتی را در زمینه حفظ نظام میدانند نه حفظ امنیت ملی.آسیب شناسی کنید چقدر سرمایه گذاری در نطنز مورد تایید همه شهروندان است؟جواب این پرسشها به شما خواهد گفت کسی نیروهای اطلاعاتی را تضعیف نمیکند مگر در رقابت قدرت و این تضعیف بهیچوجه از سوی قاطبه ملت نیست