دو بازیگر فیلم سینمایی «مرهم» به کارگردانی علیرضا داودنژاد مهمان جمعه شب 23 اردیبهشت ماه برنامه هفت شدند.

به گزارش خبرآنلاین، کبری حسن زاده بازیگر نقش مادربزرگ و رضا داودنژاد یکی دیگر از بازیگران فیلم با حضور در برنامه زنده «هفت» از جریان تولید این اثر و ساخت فیلم های خانوادگی و اولین تجربه بازیگری حسن زاده که مورد استقبال قرار گرفته، سخن گفتند.

کبری حسن زاده در مورد حضور در «مرهم» اظهار داشت: «فقط به خاطر علیرضا داودنژاد در این فیلم بازی کردم و پیس از آن هیچ گاه فکر نمی کردم قرار است روزی بازی کنم و مقابل دوربین بروم.»

او در مورد نحوه کار مقابل دوربین گفت: «گاهی اوقات دیالوگ ها یادم می رفت و یا کار خراب می شد، خیلی ناراحت می شدم، اما آقای داودنژاد هیچ وقت نمی گذاشت من غصه بخورم. می گفت این کار من است و مهمترین چیز برایش این بود که من ناراحت نشوم.»

او در مورد بداهه گویی دیالوگ ها گفت: «معمولا بر اساس فیلمنامه سرصحنه صبحبت می کردیم، البته بعضی وقت ها هم کلماتی اضافه می شد.»

حسن زاده که مادربزرگ علیرضا داودنژاد است، درباره دریافت جایزه از جشنواره فیلم دبی گفت: «در مراسم پایانی جشنواره نشسته بودیم. قبل از من دو دختر روی صحنه رفتند و فکر کردم حالا نوبت من است که بروم. یکدفعه دیدم نوه ام به من می گوید شما را صدا کردند و باید برای گرفتن جایزه بروم. جایزه ام را گرفتم و فقط تشکر کردم. اما آن ها می خواستند با من عکس بگیرند و با من صحبت کنند.»

رضا داودنژاد نیز درباره ساخت فیلم با اعضای خانواده گفت: «قطعا در مورد این قضیه پدر درست تر صحبت می کنند، اما مطمئن باشید چنین نیست که فیلم ساختن با اعضای خانواده خیلی راحت باشد. پدرم از سال 87 درگیر ساخت «مواد» بود که به نتیجه نرسید و وقتی دیدم مادربزرگ و مامان اتی (احترام السادات حبیبیان) را با خود به شمال می برد و در تهران این طرف و آن طرف می روند و تمرین می کنند متوجه شدم قرار است کار جدیدی شروع کند. که به این ترتیب «مرهم» ساخته شد.»

او در مورد اولین همکاری خود در فیلمی خانوادگی گفت: «زمانی که «مصائب شیرین» را با حضور مامان اتی کار کرده بودیم خیلی نگران بودم. شب قبل از نمایش فیلم در سینما عصرجدید خواب دیدم بعد از پخش فیلم من و مامان اتی با هم از سینما بیرون می آییم و تماشاگران به سمت ما میوه پرت می کنند. اما خوشبختانه آن فیلم مورد توجه قرار گرفت و مامان اتی برای بازی در آن فیلم سیمرغ جشنواره فجر را گرفت.»

در پایان این بخش از برنامه «هفت» کبری حسن زاده اعلام کرد باز هم علاقمند است با علیرضا داودنژاد در فیلمی همکاری کند. او همچنین در سخنان خود یادآوری کرد که از میان فیلم های داودنژاد فقط «نیاز» را دیده است و پیش از این چندان اهل سینما و فیلم دیدن در سالن نبود.

243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
    2 0
    فقط مانده بود براي اين مادر بزرك حرف در بياوريد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
    2 0
    مرهم یکی از بهترین آثار سینمای ایران در سالیان اخیر است مرهم مرهمی است بر درد نسل دیروز و نسل امروز بازی خانم حسن زاده هم که واقعا چیزی بود در حد شاهکار