پیاده راه خیابان شریعتی، باغ راه می‌شود/ جزییات

مهر نوشت: اجرای باغ راه در پیاده راه خیابان شریعتی به عنوان یکی از اصلی ترین شریان‌های ورودی منطقه یک از ابتدای پل شهید آیت الله صدر تا میدان قدس وارد فاز عملیاتی شد.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با اعلام اجرای طرح باغ راه در پیاده راه خیابان شریعتی اظهار کرد: به منظور ارتقای زیبایی بصری و ایجاد و تقویت آرامش و در عین حال سرزندگی در خیابان شریعتی به عنوان یکی از مسیرهای اصلی ورودی به منطقه یک، تبدیل آن به باغ راه مطرح و طرح مطالعاتی و اولیه آن انجام و عملیات اجرایی مقدماتی شامل نقش برداری کل مسیر به انجام رسیده است.

وی گفت: این اقدام علاوه بر زیبا سازی یکی از خیابان‌های شاخص منطقه و ایجاد یک فضای مطبوع و فرح بخش شهری، با کاهش مسیرهای ارتباطی سواره و توسعه پیاده راه با کاشت گل، درخت و درختچه، نصب آبنما، نیمکت، تأمین روشنایی مناسب و…، در ساماندهی ترافیکی محدوده نیز تأثیر گذارخواهد بود.

موسوی افزود: پس از تصویب نهایی طرح، عملیات اجرایی پروژه از ضلع جنوب شرقی خیابان شریعتی آغاز خواهد شد و با اجرای آن شهروندان عزیز، خیابان شریعتی را به صورت کاملاً سبز و محیطی تفریحی با نورپردازی‌های خاص رؤیت خواهند کرد.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =