دیدار مدیرکل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم

مدیرکل و جمعی از پرسنل جمعیت هلال احمر استان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کردند.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،در این دیدار فرحناز قائدامینی ضمن اشاره به همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و جمعیت هلال‌احمر استان خاطرنشان کرد: تعامل و ارتباط دستگاه‌های مختلف با آموزش و پرورش موجب رشد سیستم مدیریتی و آموزش نیروی انسانی کارآمد برای سایر دستگاه‌ها خواهد شد.

قائدامینی ضمن تشکر از همکاری‌های هلال احمر استان در اجرایی بسیار خوب طرح دادرس و آموزش مهارت‌های امداد و نجات به دانش‌آموزان، فعالیت مدرسان جمعیت هلال‌احمر را به واسطه آموزش دانش‌آموزان به  معلمی تشبیه کرد و گفت: همه کسانی که تلاش می‌کنند تا از طریق آموزش‌های مختلف تغییرات مثبت و موثری در رفتار و شخصیت دانش‌آموزان ایجاد کنند به نوعی معلم هستند.

در ابتدای این دیدار ایرج کیانی مدیرکل جمعیت هلال‌احمر استان نیز ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و تشکر از فعالیت‌های جامعه فرهنگیان استان در شرایط سخت کرونایی سال گذشته و آموزش از طریق فضای مجازی، به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر پرداخت.

کیانی تشکیل کانون‌های دانش‌آموزی هلال‌احمر را بسیار موثر دانست و اظهار امیدواری کرد: در سال آینده با بازگشایی مجدد مدارس، آموزش عملیات امداد و نجات دانش‌آموزان مجدداً به طور موثر از سر گرفته شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =