۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲

حجاب و عفاف به محیط مجازی نیز راه یافت. به همین منظور قرار است معاونت امور فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با همکاری صدا و سیما همایش وبلاگ نویسی در زمینه عفاف و حجاب را برگزار کند.

به گزارش خبرآنلاین، در نشست خبری همایش وبلاگ‌نویسان کشور محمدهادی ایازی معاون امور فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران و سایر کلان‌شهرها اقدامات فرهنگی مرتبط با حجاب وعفاف را به صورت گسترده آغاز کرده‌اند و باید تمام نیازهای بانوان در این زمینه به صورت کامل برآورده شود.از جمله این اقدامات می‌توان به اختصاص بوستان‌های بانوان در مناطق 3، 15 و 18 و ساخت شهربانوان در "بوستان ولایت" و دیگر بوستان‌ها و افتتاح فرهنگسرای حجاب در سال 90 اشاره کرد.

وی با بیان اینکه فاصله بین اقدامات انجام شده در زمینه حجاب و عفاف با آن چه باید وجود داشته باشد، بسیار زیاد است، گفت: در این زمینه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را داریم که تکالیفی را هم برای صدا و سیما و شهرداری‌ها در نظر گرفته است.

ایازی اظهار داشت: ایمن‌سازی اخلاقی محیط‌ های مجازی دغدغه بزرگ مسوولان کشور، خانواده‌ها و خود جوانان است، زیرا فضاهای مجازی مورد تهدید قرار دارند. امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم هم‌افزایی در میان وبلاگ‌نویسان ایجاد شود.

این همایش در پایان همین هفته برگزار می شود.

47/232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ك.آ IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 0
    خوبه ديگه!ديگه چي مي خواين؟؟!!