۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
خرید تخت سنتی از کدام فروشگاه به صرفه تر است؟

برای خرید تخت سنتی و مبلمان چوبی سنتی باید به چند مورد مهم توجه داشته باشید. مهم ترین عامل انتخاب مبلمان چوبی و تخت سنتی، جنس چوب استفاده شده در محصولات است. در ادامه مهم ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب تخت سنتی شرح داده می شود.

همانطور که اشاره شد جنس چوب یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب مبلمان چوبی و همچنین تخت های سنتی است. چوب روس با داشتن خواص عالی ضد آبی و مقاومت بالا در شرایط محیطی مختلف (تابش مستقیم نور آفتاب یا بارش باران) گزینه بسیار مناسبی برای تخت های سنتی محسوب می شود.

باید به روش ساخت نیز دقت شود

برای ساخت مبلمان چوبی سنتی و تخت های سنتی علاوه بر جنس چوب باید روش ساخت را نیز در نظر گرفت. یکی از جدیدترین روش های تولید مبلمان استفاده از ورق روکش دار بر روی چوب روس است. با این کار مقاوت و زیبایی محصول چند برابر می شود. همچنین این کار باعث بهبود رنگ پذیری محصولات خواهد شد.

بهترین فروشگاه برای خرید تخت سنتی و مبلمان سنتی چوبی

فروشگاه اینترنتی نصروود – nasrwood.com – با بهره مندی از کادری مجرب و مجهز بودن به دستگاه های به روز دنیا در زمینه تولید مصنوعات چوبی، با استفاده از روش روکش دار کردن محصولات تولید شده از چوب روس، محصولاتی بسیار زیبا و با دوام را برای استفاده داخلی و خارجی به بازار عرضه کرده است. برای خرید تخت سنتی و آگاهی از قیمت انواع مبلمان چوبی سنتی می توانید به آدرس nasrwood.com مراجعه کنید. قیمت های موجود در وبسایت با توجه به جنس کار و مدل کار به صرفه و متعادل است.

روش ساخت شبکه ها چگونه است؟

شبکه های مبلمان سنتی و تخت های سنتی به دو روش اصلی ساخته می شوند. روش اول گره چینی و روش دوم استفاده از دستگاه های پیشرفته cnc است. در روش گره چینی شبکه ها در درازمدت با سستی و کاهش استحکام رو به رو می شوند و از طرفی قسمت از وزن کاربر تخت برروی این شبکه ها فشار وارد می کند.

برخلاف گره چینی، شبکه های CNC با دقت بسیار بالای سیستمی و همچنین استحکام بالا تولید می شود. در این روش فشار بر روی شبکه ها نخواهد بود و تمرکز اصلی بر روی زیبایی محصول گذاشته می شود. در این روش امکان خطای انسانی به صفر می رسد و اندازه ها و فاصله بین شبکه ها با بیشترین دقت برش می خورد.

مهم ترین کاربرد های تخت سنتی کدامند؟

۱. تخت سنتی مخصوص باغ و حیاط

خرید تخت سنتی از کدام فروشگاه به صرفه تر است؟

۲. تخت سنتی برای منزل

خرید تخت سنتی از کدام فروشگاه به صرفه تر است؟

ابعاد تخت سنتی چگونه باید انتخاب شود؟

عرض تخت های سنتی با توجه به استاندارد های موجود برای مبلمان، معمولا ۲ متر است. البته این عرض حداقل برای ۳  نفر و حداکثر برای ۸ نفر کاربری مفید ایجاد می کند. تعداد دقیق نیز به عمق تخت سنتی بستگی دارد. معمولا عمق ۶۰ و ۸۰ سانتی متری برای تخت سنتی مبلی، عمق ۱۰۰ سانتی متری برای تخت های سنتی حیاط و عمق ۱۲۰ و ۱۵۰ سانتی متری برای تخت های سنتی باغی و کافه ها کاربرد دارند.

لیست قیمت تخت سنتی

قیمت تخت سنتی طبق آخرین گزارش سایت نصروود به شرح زیر است:

خرید تخت سنتی از کدام فروشگاه به صرفه تر است؟

برای آگاهی از قیمت تخت سنتی برای حیاط، باغ، ویلا، بالکن، منزل، رستوران، قهوه خانه و کافه با صنایع چوب نصر تماس بگیرید. شما می توانید برای حمایت از تولید داخلی این کسب و کار را با شناسه @nasrwood_com در شبکه های اجنماعی دنبال کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513241