اقامه نماز عید فطر در فضای باز مساجد/ محدودیت تردد در ۱۵ شهر خوزستان

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: نماز عید فطر در استان خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مساجد اقامه می شود.

ولی اله حیاتی عصر امروز در حاشیه ی جلسه قرارگاه در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر ممنوعیت خرید و دید و بازدیدهای عید فطر، اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا در خوزستان، از مردم تقاضا می‌کنیم امسال عید فطر را متفاوت برگزار کنند و ضمن پرهیز از شرکت در تجمعات و دید و بازدیدهای عید، این کارها را به زمان دیگری پس از عبور از شرایط کرونا موکول کنند.

وی افزود: علاوه بر ورودی‌ها و خروجی‌های استان، در ۱۵ شهر محدودیت تردد اعمال و از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی جلوگیری می‌شود.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: محدودیت‌های تردد شبانه نیز به قوت خود باقی است و تیم‌های نظارتی این قرارگاه نیز موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت دنبال می‌کنند.

حیاتی؛ یادآور شد: تاکنون به بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعلل داشته‌اند، تذکر کتبی داده شده و این نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.

به گفته ی وی در ایام عید فطر تمام آرامستان‌های خوزستان بسته اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =