پرهیز از تردد غیرضروری به مناطق شمال و شرقی استان اصفهان

اصفهان-سرپرست مرکز مدیریت راه های استان اصفهان با اشاره به پیش بینی های هواشناسی استان اصفهان از شهروندان خواست تا از تردد غیرضروری به مناطق شمال و شمال شرقی استان اصفهان پرهیز کنند.

مریم تاکی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به پیش بینی های هواشناسی استان اصفهان از شهروندان خواست تا از تردد غیرضروری به مناطق شمال و شمال شرقی استان اصفهان پرهیز کنند.

وی  اظهار کرد: اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای روزهای چهارشنبه تا جمعه  هفته جاری، نسبت به بروز پدیده وزش باد شدید، رگبار شدید باران و جاری شدن روان آب و سیلاب های محلی در مناطق شمالی و شرقی  هشدار داه است.

سرپرست مرکز مدیریت راه های استان اصفهان با بیان اینکه مدیریت سفر همشهریان  در زمان بروز پدیده های جوی به ارتقا ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی کمک شایانی خواهد کرد، افزود: مردم پیش از تردد در محورهای مواصلاتی استان جهت اطلاع از وضعیت محورها می توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

وی اظهار کرد: تمام راهداران نیز برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در آماده باش کامل قرار دارند .

تاکی اعلام کرد: مرکز مدیریت راه های استان اصفهان نیز به طور ۲۴ ساعته پشتیبانی از تیم های عملیاتی را در کلیه محورهای استان اصفهان بر عهده دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =