گل‌محمدی:بازی را بردیم و نمی‌توانم بگویم از داوری راضی نبودیم

تیم فوتبال پرسپولیس توانست فاتح شهرآورد تهران بشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری 1-0 تیمش مقابل استقلال، در گفت و گوی زنده تلویزیونی حضور پیدا کرد و در مورد مسابقه گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. بازی سنگینی هم برای ما و هم برای آنها بود. موقعیت‌های زیادی در این بازی دیده نشد و بیشتر درگیری‌های فیزیکی بود و فضاهای خوبی دو تیم به هم ندادند. در کار دفاعی هر دو تیم خوب بودند و ما از موقعیت خوب استفاده کردیم و در نهایت برنده بازی شدیم.از بچه‌ها تشکر می‌کنم، آنها مشکلات زیادی دارند و امیدوارم باشگاه هم برای رفع آن تلاش کند.

گل محمدی در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: این بحث درون خانوادگی است، ولی امیدوارم همانطور که بچه‌ها از جان‌شان مایه می‌گذارند، همه ارکان باشگاه هم تلاش کنند و این مشکل را برطرف کنند. به همه هواداران تبریک می‌گویم، چون می‌دانم الان آنها خیلی خوشحال هستند.

گل‌محمدی درباره اتفاقات کنار زمین و شلوغی بیش از حد نیمکت‌ها و اعتراضات گفت: بخشی از این مشکلات به حساسیت مسابقات بر می‌گردد. بخشی هم به نبود تماشاگران برمی‌گردد که هر کسی حرفی می‌زند، شنیده می‌شود. امسال این ماجرا بیشتر شده است. در هر صورت هم ما می‌توانیم خودمان را اصلاح کنیم و هم داوران با تمرکز بیشتری این مسئله را حل کنند.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد قضاوت داور هم بیان داشت: دربی بازی سنگینی است. برای داور هم قضاوت در این بازی سخت است. فکر می‌کنم این آرامش باید در همه تیم‌ها باشد. هر یکی تیمی داد بیشتری بزند، پوئن بیشتری می‌گیرد. ما بازی را بردیم و نمی‌توانیم بگوییم از داوری راضی نبودیم، ولی در بعضی از صحنه‌ها نظر ما با داور فرق می‌کرد. باید فیلم بازی را ببینیم، بازی سنگینی بود و به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

گل محمدی ادامه داد: در نیمه دوم شروع خیلی خوبی داشتیم و توانستیم گل زیبا و قشنگی به ثمر برسانیم و شرایطمان خیلی بهتر شد. شرایطمان برای این مسابقه خیلی سخت بود، زیرا 4 مصدوم داشتیم، امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و سایر نفرات هم با زور آمپول بازی کردند. باید از کادر پزشکی و فیزیوتراپیست تیم که برای رساندن محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا به این مسابقه زحمت کشیدند تشکر کنم. از تمام بازیکنانم که با وجود درد زیادشان با غیرت بازی کردند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: از نفرات تیمم واقعا تشکر می‌کنم که تمام وجودشان را گذاشته و با غیرت بازی کردند. روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتند و با جانفشانی خود از جان مایه می‌گذارند تا لیگ را ادامه بدهند. در شرایط سختی این کار را انجام می‌دهند و امیدوارم باشگاه هم نسبت به حل مشکلات بچه‌ها اهتمام بیشتری داشته باشد.این برد را به تمام هوادارانمان تبریک می‌گویم زیرا خیلی خوشحال هستند، ان‌شاءالله مبارکشان باشد. 

وی در باره اینکه تیمش برخلاف بازی رفت توانست از گل پیروزی  خود دفاع کند و با بسته نگه داشتن دروازه و کسب پیروزی تا چه اندازه به کسب قهرمانی پنجم نزدیک شده، توضیح داد: فکر می‌کنم 8 بازی دیگر پیش رو داریم و همچنان در کورس قهرمانی هستیم. نباید تمرکزمان از لیگ خارج شود. به هر صورت کسب این 3 امتیاز خیلی مهم و حساس بود و قدم خوبی برای رسیدن به صدر جدول برداشتیم. رقیب سرسختی مثل سپاهان و تیم‌های دیگر داریم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم، هر چند کار سخت است اما ان‌شاءالله با همدلی و اتحاد بیشتر بتوانیم امسال هم قهرمان شویم.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1514898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس US ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    31 47
    دیگه یه پنالتی به نفعتون شد چرا راضی نباشید؟
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    31 40
    نه بابا تو رو خدا از داوری راضی نباش
  • GB ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    32 23
    نه ترا خدا بیا ناراضی هم باش!!!!