رژیم صهیونیستی مقر خبرنگاران را هدف حمله قرار داد

ایرنا نوشت: رژیم صهیونیستی روز شنبه در اقدامی جنایتکارانه و برخلاف قوانین بین‌المللی و به منظور جلوگیری از پوشش جنایات خود، « برج الجلاء » در غزه را که شماری از دفاتر رسانه‌های بین‌المللی در آن استقرار داشتند، هدف قرار داد.

به گزارش رسانه‌های عربی منطقه، در برج الجلاء دفاتر خبری رسانه‌های بین المللی از جمله شبکه الجزیره، اسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه در آن قرار داشتند و اخبار مربوط به غزه را پوشش می‌دادند.  

به گزارش خبرنگاران شبکه المللکه اردن، روسیه الیوم و النهار اردن، این برج به شکل کامل ویران شده است.  

پیش از این رژیم صهیونیستی برای اخراج خبرنگاران خارجی از این برج هشدار داده بود و اعلام کرده بود که این مرکز را هدف قرار خواهد داد.  

به گفته رسانه‌های عربی، رژیم صهیونیستی در کوتاهترین زمان پس از هشدار خود، این برج را هدف قرار داد.  

بر اساس این گزارش، برج الجلا مرکز استقرار خبرنگاران خارجی در غزه توسط هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفته است.

پس از این حمله ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای مدعی شد که حماس از این برج برای انجام فعالیت های اطلاعاتی استفاده می کرده است. 
اویخای  ادرعی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که حماس از تعدادی از دفاتر رسانه های خارجی در این برج قرار داشتند به عنوان سپری انسانی برای  منافع نظامی خود استفاده می کرد.

از آمار تلفات این حمله تاکنون گزارشی منتشر نشده است.  

ارتش رژیم صهیونیستی از سه شنبه گذشته حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها غیرنظامی که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد، به شهادت رسانده‌ است. 

نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه نیز به تلفانی جنایات رژیم صهیونیستی اقدام به پاسخگویی به این رژیم کرده و صدهها موشک به سرزمینهای اشغالی شلیک کرده‌اند. 

23311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =