بهره‌برداری از یک ایستگاه مترو در مرکز تهران

فارس نوشت: مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: ایستگاه مترو باقرخان در مجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) و در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ستارخان، طی دو هفته آینده تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

علی امام مدیرعامل شرکت مترو  تهران درباره افتتاح مترو باقرخان اظهارداشت: ایستگاه باقرخان در خط ۷ مترو واقع و ۳ ورودی برای آن طراحی شده است که در مراسم بهره‌برداری پیش‌رو، ورودی ضلع شمال غربی تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ستارخان، افتتاح خواهد شد.

وی افزود: بهره‌برداری از این ایستگاه قطعاً می تواند کمک حال مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) و همچنین اهالی خیابان‌های ستارخان و باقرخان باشد.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه افزود: قرارگرفتن ایستگاه باقرخان در خط شروع طرح ترافیک و طرح زوج و فرد، این امکان را به مسافران می‌دهد تا با استفاده از مترو به مقاصد خود در داخل محدوده‌های طرح ترافیک مراجعه کنند.

امام بیان داشت: ایستگاه باقرخان با عمق ۴۹ متر از سطح زمین و همچنین مساحت ۱۴ هزار متر مربع، یکی از عمیق‌ترین و وسیع‌ترین ایستگاه‌های خط ۷ مترو  همچنین شبکه خطوط راه‌آهن ریلی پایتخت به حساب می‌آید.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1518993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =