ویژه برنامه انتخابات ۱۴۰۰با مشارکت رسانه‌های البرز اجرایی می‌شود

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان از اجرای برنامه‌های رسانه‌ای «پرسمان و حق انتخاب » به پیشنهاد تشکل‌های صنفی استان با هدف جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و با استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ « محمد رضا جهانشاهلو» گفت: طی جلساتی که با اعضای کمیته اطلاع رسانی و سایر روسای کمیته هفتگانه ستاد انتخابات داشتیم، مقرر شد طرح برنامه مشترک رسانه‌ای باعنوان پرسمان اجرا شود و سلسله برنامه‌هایی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ با حضور مسئولان اجرایی، نظارتی، کارشناسان رسانه‌ای و سیاسی با هدف آگاهی بخشی عمومی، ایفای نقش فعال رسانه در انتخابات، جلب مشارکت حداکثری و کمک به انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اجرایی شود.


وی افزود: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات نسبت به حمایت از اجرای برنامه‌ها در خصوص برگزاری انتخاباتی پرشوراقدام خواهد کرد.

جهانشاهلو گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات نسبت به پشتیبانی از این اقدام مشارکت خواهد داشت.


وی در ادامه با تاکید به استفاده از ظرفیت رسانه‌ای سایر دستگاه‌ها جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، گفت: شبکه‌های مجازی فرصت مناسبی برای این مهم است و از فعالان این فضا انتظار داریم با راه‌اندازی کمپین شور و هیجان انتخاباتی ایجاد کنند.

جهانشاهلو اضافه کرد: بر اساس مکاتباتی که با دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته، موضوع فضاسازی محیطی و نصب پوسترهای مرتبط با انتخابات تأکید شده است.

به گفته وی؛ برنامه‌ریزی برای حضور رؤسای کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از دیگر اقدامات کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات است.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری متذکر شد: موضوع ارائه معکوس شمار انتخابات بر روی تلویزیون های شهری و بیلبوردهای اداری و پایگاه اطلاع رسانی نیز مورد تأکید کمیته بوده که در قالب مکاتبه، تکالیف دستگاه‌ها در این زمینه به آنها ابلاغ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =