۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۲:۲۴

مالکوم وبستر پرستار بیمارستانی در انگلستان متهم به قتل زن اول خودش شده است .

او همچنین قصد داشت با مسموم کردن وبعد کشتن زن دومش با صحنه سازی بیش از یک میلیون پوند از بیمه دریافت کند.

وبستر 52 ساله متهم است در سال 1994 کلر موریس را در سانحه رانندگی صحنه سازی شده کشته و بعد 200 هزار پوند از بابت مرگ او از بیمه دریافت کرده است . موریس درشرایطی در سال 1994 درگذشت که خودروش تصادف کرده و آتش گرفته بود اما تحقیقات نشان می دهد وبستر او را بیهوش داخل خودرو قرارداده و بعد آن را آتش زده است .

با این تجربه موفق وبستر درنظر داشته با همسر دومش فلچیتی درام هم کار مشابهی را انجام دهد و سعی کرد او را درفوریه 1999 در یک سانحه رانندگی دیگر به قتل برساند و بیش از 750 هزار پوند بیمه را از آن خود کند . این در شرایطی بود که خانم فلچیتی در آن زمان باردار بود .وبستر در روزی که زن اولش را به قتل رساند با خونسردی به رهگذرانی که قصد کمک داشتند می گفت که خودرو به شکلی ناگهانی آتش گرفته و همسرش داخل آن حبس شده است.

 این پرونده تا سال 2008 به جریان نیفتاده بود اما تردید های پلیس سرانجام نتیجه داد وبا آزمایشی که روی نمونه برداشته شده از کبد موریس انجام شد،مسمومیت او پیش از تصادف و آتش گرفتن خودرو محرز شد .وبستر تمام 200 هزار پوند را که از راه قتل زن اولش به دست آورده بود در شش ماه خرج کرد و همین سبب شد تا به فکر تکرار سناریو قتل و آتش سوزی خودرو بیفتد.

تلگراف/20 می

56281

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =