راوی کتاب دا که امروز در مجلس حضور یافته بود در سخنانی با اشاره به اینکه برخی زنان بالای شهر تهران بدون روسری رانندگی‌ می‌کنند،، گفت: نگذارید خون شهدا هدر برود.

به گزارش خبرآنلاین،سیده زهرا حسینی راوی کتاب "دا " صبح امروز سه‌شنبه به مناسبت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر خاطرنشان کرد: خدا می‌داند که مردم خرمشهر و آبادان و شهرهای جنگ زنده هنوز نمی‌توانند آن طور که لایق‌اند، در این روز شادی کنند. من از شما که نمایندگان این ملت هستید، تقاضا می‌کنم به مسئولیت بزرگی که بر گردن دارید، عمل کنید. روزی که شما از مردم رأی گرفتید و به مجلس آمدید، برای این بود که مشکلات مردم را حل کنید.

‌وی افزود: هنوز مردم خرمشهر و آبادان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و من از شما می‌خواهم که اجازه ندهید خون شهداء به هدر رود و ‌خانواده شهدا بگویند کاش عزیزانمان از دست نمی‌رفتند تا ما امروز در این حد ذلیل نمی‌شدیم.

حسینی افزود: بنده مشکلات را به رهبر معظم انقلاب گفته‌ام و ایشان به من دلداری دادند و فرمودند که "‌حتما پیگیری می‌شود " و من امیدوارم که شما نمایندگان شریف ملت ایران به فکر مردم مظلوم خرمشهر باشید و اجازه ندهید که مردم این شهر از بین بروند.

راوی کتاب دا با بیان اینکه دشمنان برای نابودی اسلام کمر بسته‌اند، گفت: کاری کنید که اگر حمله‌ای به کشور شد، مردم از دل و جان از این کشور دفاع کنند و اجازه ندهید که مردم در فقر و بی‌کاری و فحشا زندگی کنند.

‌حسینی همچنین تأکید کرد: بنده چند روز پیش به خاطر یک ضرورت به منطقه بالای شهر تهران رفته بودم و در آنجا دیدم که خانم‌ها بدون روسری در حال رانندگی هستند، نه اینکه روسری از سرشان افتاده و دور گردان‌شان باشد، اصلا روسری وجود نداشت.

راوی کتاب دا در ادامه سخنانش گفت: آیا ما شهید دادیم که فاحشه ها همه جا را بگیرد و آیا ما شهید دادیم که قاچاقچی‌ها مواد مخدر در کشور توزیع کنند؟

45/212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 40
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    8 5
    خوش بحالت كه ميتواني ازطريق يك تريبون عمومي حرف دلت رو بگي ماكه ميبينيم و نميتونيم بگيم چي
  • بدون نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    7 5
    حجاب در آبادان مهمتر است یا پالایشگاهی که آتش گرفت؟
  • بدون نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    13 8
    سرکار خانم حسینی . ایا اگر کسی حجاب نداشته باشد یک فاحشه است؟؟؟
  • ناصر A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    9 6
    خانم حسینی چون حجاب ندارن باید بهشون بگیم فاحشه؟
  • بدون نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    7 8
    بدحجابی طوری شده که دیگر با بلوز آستین کوتاه و شلوار وارد می شوند و کسی هم اهمیتی نمی دهد. خون شهدای عزیز ما کم کم در حال پایمال شدن است و کسی اهمیتی نمی دهد اصلا خون شهید برای کسی مهم نیست هر وقت نیازشان باشد یادی از شهدا می کنند آن هم فقط و فقط بخاطر منافع شخصی خودشان. انشاءاله که امام زمان ظهور کند.
  • بدون نام US ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    5 4
    همه جا ادم خوب هست بد هم هست ! نمیشه کل شهر رو امنیتی کرد که جلوی یک تعداد انگشت شمار گرفته بشه !
  • بدون نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    5 2
    ما که هر روز از خیابانهای بالای شهر عبور میکنیم چنین چیزی ندیده ایم ایشان را نمیدانم. البته این را هم بگویم که اگر یک جایی یک نفری اینطور دیده شد نمیتوان گفت که همه این چنین بودند.
  • بدون نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    11 3
    یعنی خون شهداباروسری زدن پایمال میشه؟پس بااینهمه فسادوظلم چی؟
  • بدون نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    11 4
    از يك خانم محجبه بعيد است كه وازه ف... را به زبان بياوردوچيزي را كه نديد است به ساير زنان نسبت دهد .نجابت در ذات انسان است نه در ظاهرآن .درضمن اينقدر از خون شهيدان براي هرچيزي مايه نذارند و اين دختران امروز همه تربيت شده همين انقلاب هستند.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    4 5
    خانم حسینی عزیز. دست بر دلمان نگذارید که امروز فکر می کنیم که جوانان این کشور فقط برای منفعت عده ای شهید شدند. دلم خیلی گرفته.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    8 4
    درست نیست به کسی که روسری بر سر ندارد بگویید فاحشه!!!!!!!!شهدا راضی به شیوع روحیه بد زبانی هم نیستند
  • بدون نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    6 10
    اوضاع بدحجابی درجامعه خیلی خراب است وکسی اهمیت نمیدهدهمه به فکر پول و مقام هستند وخون شهدای ما در حال پایمال شدن است بدحجابان دیگربا بلوزآستین کوتاه وشلوار ظاهر میشوند اگر این شکلی پیش برود دیگر از اسلام برای آیندگان چیزی نمی ماند
  • بدون نام GB ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    6 5
    این همه نکته خوب و ارزنده در صحبتهای ایشان است. چرا نکته مربوط به حجاب را تیتر کرده اید؟ چرا مثلا نگفته اید "اجازه ندهید که مردم در فقر و بی‌کاری و فحشا زندگی کنند" یا "آیا ما شهید دادیم که قاچاقچی‌ها مواد مخدر در کشور توزیع کنند؟" یا "به فکر مردم مظلوم خرمشهر باشید و اجازه ندهید که مردم این شهر از بین بروند."
  • بدون نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    6 4
    سركار خانم حسيني ضمن تشكر از ايثار و زحمات شما در نگارش كتاب دا. به عنوان مسلمان حق نداري افراد بي حجاب را فاحشه بناميد البته بنده در تهران زندگي ميكنم و نقل قول شما از وضعيت حجاب را اينچنين نديده ام ممكن است چند مورد محدود باشد.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    6 3
    لا اکراه فی الدین
  • بدون نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    5 3
    راست میگه، باید جلوی این کارها را گرفت چون دیگه بعضی ها آبروی خوشون که هیچ آبروی دیگران را هم دارن بر باد میدن با این کارهاشون ، اینکه شال یا روسری را باز میذارن و یا اینکه الکی یه شال نیم وجبی ته سرشون میذارن ، اینا واقعاً چی میخوان ؟ آخه اصلاً به کارهاشون فکر میکنن که وقتی خودشون با این سرووضع بیرون میان دارن میگن که . . .
  • ناظر IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    6 7
    دوست عزیزی که ایه "لا اکراه فی الدین" را نوشته بدان که این ایه 256 سوره بقره است و اینجا وقف ندارد و وقف در ایه مذکور اینجا میباشد:" لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی " و این در مورد انتخاب دین است نه اینکه هردستوری از دین که خوشم بیاد انجام بدم و هر چی که خوش نیاد انجام ندم!اگر دین انتخاب کردی باید به دستوراتش هم عمل کنی.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    7 5
    مطمئنا شهدا هم نمی پسندند که کسی که روسری بر سر نداشت فاحشه خوانده شود!!! نسبت دروغ در این مورد به کسی بستن از روسری بر سر نکردن گناه سنگینتریست
  • مریم IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    7 6
    عجب. شما تنهایی به این نتیجه رسیدید که بدون روسری ها .... هستند ؟؟؟‌ راستی بقیه مشکلات مملکت که کمی فقر و نداری و اعتیادو جنایت و کودک آزاری و آلودگی هوا .... کی حل شد ؟‌ یعنی آنها خون شهدا را پایمال نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟ خدا به ما عقل و خرد و شعور و فرهثگ و شهامت حقیقت گویی عنایت فرماید.
  • روح الله IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    7 5
    اينكه يك نويسنده به خودش اجازه بدهد بيحجاب ها را فاحشه بخواند نشان از ظرفيت فكري اين خانم دارد. چطور يك اهل فرهنگ آن هم يك خانم به خودش اجازه مي دهد ساير خانمها را كه بي حجاب هستند فاحشه بخواند؟آيا فاحشه ها همه جا را گرفته اند؟اين سخنان خدا مي داند كه حد شرعي دارد.
  • بدون نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    3 2
    به فکر مشکلات اساسی و ریشه ای کشور باشیدمانند ظلم ، ستم ، دروغ و فریب کاری مردم
  • بدون نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    7 1
    یاد خانمی افتادم که در صدا و سیما به این اعتراض داشت که چرا نمیتواند پایش را در پاساژهای خاصی بگذارد. رسما از همه مسئولان خواست که باید ترتیبی داده شود تمام مشتری های آن پاساژ مانند خودش لباس بپوشند تا ایشان بتواند به آن پاساژ برود. عمق طلبکاری را می بینید؟
  • بدون نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    5 2
    خانم محترم اسلام فقط رعايت حجاب نيست . چرا فقط اينو نماد اسلام ميدونيد ؟ درقرآن گناه غيبت و تهمت و ظلم به ديگران بزرگتر هست يا حجاب زنان ؟ كدومشون گناه كبيره ناميده شده ؟ شما چه جوري در آخرت و در پيشگاه خداوند ميخواي جواب كساني كه فاحشه ناميدي بدي ؟ اصلا ميدوني فاحشه به كي ميگن ؟
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    3 7
    هر کس هر جا که میلنگه میگه جاهای دیگرو بچسبین اینجا که مهم نیس!!! کسانی که برا خانم حسینی تکلیف معلوم میکنین ؟ هر وقت زهرا حسینی و کارهاشو شناختین و هر وقت عملا نشون دادین که درد مملکت دارین بیاین جلو !! جرات ندارین حتی اسمتونو بگین چه محلی به حرفاتون بذارن بقیه؟! من به احترام خانم حسینی پامیشم و هر جا هم خودم رو نگران مملکت بدونم . پیش خانم حسینی اجازه نمیدم که حرف بزنم. یا حق
  • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    4 4
    متاسفانه بعضي ها بي سواد تشريف دارند از كجاي صحبت ايشان متوجه شديد كه آنهائي كه روسري ندارند فاحشه هستند . آيا واقعا" منكر اين هستيد كه فقر و فحشا زياد شده است ؟؟؟
  • رحيمي IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    4 2
    با سلام هرچند بي حجابي گناه وحرام مي باشد ولي به هيچ عنوان مصداق فاحشگي نيست.مواظب حرف زدنمان باشيم
  • شیرزاد IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    3 4
    خانم حسینی کجای کاری چی میخواستیم چی شد جنگ شد سکوی پرش خیلیها از یک جنگ دیگر و ما را به عزای عزیزان نشاندن واهمی ندارند
  • محمد IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
    5 2
    اگه اينطوري پيش بره كشور ما فحشاخيزترين كشور خاورميانه خواهدشد.عمق فاجعه قابل ذكرنيست.بنيانهاي خانواده سست واكثرنوجوانان به نوعي انحراف اخلاقي يافته اند.بله بي حجابي مقدمه خوبي براي تحقق فحشا ميباشد.
  • بدون نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
    6 4
    حجاب مدتی پس از ظهور اسلام واجب شد اما دروغ از اول خلقت آدم گناه کبیره بود ... من همونطوری که کار برخی از خانومای به قول ایشان بالاشهری رو تایید نمیکنم نسبت فاحش دادن به این افراد رو هم تایید نمیکنم ( چون اصلا قابل اثبات نیست)
  • دامون قنبرزاده IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
    2 2
    ای که گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه/ ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی ای نویسنده ی کتاب ( دا ) !!!
  • بدون نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
    6 5
    می خواهم بگم این جور ادما فقط از اسلام یه ظاهر می خوان.اخه مگه اسلام فقط رعایت حجابه؟پس ادم بودن تهمتن نزدن مال مردم نخوردن حق خوری نکردن چی میشه؟
  • پژمان IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
    6 7
    اگر به خانمهای که باآن وضعیت زننده درانظار عمومی ظاهر می شوند فاحشه نگویند واقعا چه باید گفت ؟
  • بدون نام A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
    5 2
    حالا خوب است ما هم بگوییم حجابی که افراد محجبه میزنند از ترس پدر یا شوهر بد دلشان است؟
  • بدون نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
    2 2
    توهم داره کی بدون روسری میاد؟؟
  • امیر IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
    5 2
    اگه شما یک بار رفتی بالا شهر ما داریم اینجا زندگی می کنیم تا حالا ندیدیم کسی بدون روسری رانندگی کند ممکنه روسریش افتاده باشد ولی بدون روسری نیست امیدوارم کتا بتان را اینجوری ننوشته باشید
  • رضا IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
    3 2
    خطاب به خانم نویسنده ی عزیز : ممکنه کسانی باشند که هنجار شکنی کنن اما حتی توی بالای شهر هم این عمومیت نداره . خطاب به برخی خوانندگان : خانم حسینی درسته که از فحشا و توزیع مواد مخدر گله کردند اما نسبت فاحشه به بی حجابها ندادند.گرچه بی حجابی منطقا مصداق درجه ای از فحشا هم هست . فحشا که فقط خودفروشی نیست . و فاحشه که فقط زنان روسپی نیستند . بی حجابی و حتی بد حجابی هر کدوم درجه ای از فحشا ( یعنی دریدن حرمت عفاف و حیا ) هستند .
  • رضا IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
    0 1
    :)
  • ehsan IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    7 6
    خطاب به خانم حسینی :خانم حسینی ،از خدانمی ترسید که به بنده های خدا لقب (فاحشه)میدهید.
  • احمد IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    5 0
    خواهرم زهرای حسینی سلام بخاطر تسلی دلتان میگم من هم برادر دو سید شهید( در فاو ومجنون) هستم از خدای رحمن ورحیم ظهور منجی عالم وعاقبت به خیری همه مردم ایران وسلامتی ،عزت واقتدار رهبر را مسئلت دارم و برا ی همه مسئولین عدالت و برای همه مردم انصاف را می طلبم والعاقبه للمتقین
  • میترا ترابی IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    1 3
    سلام من مطلب بالا رو خوندم و مطمئنم که این کلمات رو خانم حسینی نگفتند . رسانه ها همیشه و همه جا تو تمام مصاحبه ها و سخنرانی ها دستکاری میکنند . شخصیتی که نگارنده کتاب دا هست مطمئن باشید چنین سخنی رو به زبون نمیاره . و من تا زمانیکه خودم شخصاً فیلم گفته های ایشون رو نبینم باورم نمیشه .