۱۲ نقطه پر حادثه استان آذربایجان‌غربی در سالجاری حذف خواهدشد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت : حذف ۱۲ نقطه پر حادثه استان توسط پیمانکاران در دست اجرا است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، منصور نصرتی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی ضمن تاکید بر حذف نقاط پرحادثه استان در جهت کاهش تلفات جاده ای گفت : ۳۵ نقطه حادثه خیز موجود در استان آشکار سازی شده و در سال جاری اعتباری به مبلغ ۱۳۶ میلیارد ریال برای حذف کامل نقاط پرحادثه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سال گذشته ۱۰ نقطه حادثه خیز استان به طور کامل حذف شد و هم اکنون عملیات حذف کامل ۱۲ نقطه حادثه خیز نیز توسط پیمانکار در حال اجرا است که سه راهی چایپاره ، سه راهی چورس ، سه راهی ائواوغلی، آب گرم سلماس و ماللر بوکان مهم‌ترین این نقاط را شامل می شود.

 نصرتی با اشاره به نصب  ۷۶۲۳ عدد تابلو علائم ،نصب ۱۴۹۶ شاخه گاردریل ، نصب ۱۱۵ عدد سرعتگیر و انجام  ۳۴۰ کیلومتر روکش آسفالت و بالغ بر ۴۰۰۰ کیلومتر خط کشی در سال گذشته افزود : راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی بصورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و نسبت به رفع نواقص و مشکلات بوجود آمده در محورها در کمترین زمان ممکن اقدام میکنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1531094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =