کلنگ‌زنی برای بازار میوه و تره‌بار جدید ارومیه

عملیات احداث بازار جدید میوه و تره‌بار ارومیه کلنگ‌زنی خواهدشد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بازار جدید میوه و تره‌بار در مساحت ۱۰۰ هکتار احداث خواهدشد.

کلنگ‌زنی بازار جدید میوه و تره‌بار ارومیه

رسول حاج بیگی رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه گفت:  احداث بزرگترین میدان میوه و تره بار جدید در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار  در مراحل پایانی واگذاری زمین و در شرف کلنگ زنی است و در خارج از محدوده شهری و در جاده شهید کلانتری احداث خواهدشد.
وی افزود: میدان میوه و تره بار جدید یک میدان بین المللی و بزرگترین میدان در سطح کشور خواهد بود و این میدان جدید از درمانگاه، سردخانه، باسکول و بازارچه آبزیان و گل برخوردار خواهدشد و  همچنین خدمات رفاهی و ورزشی در آن ارائه و مجهز به خودروهای یخچال دار می شود.

گفتنی است؛ در حال حاضر میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار و با ۲۹۰ غرفه در حال خدمت رسانی به شهروندان است.

مرحله سوم کاشت گل های فصلی در سطح شهر آغاز شده است

بهمن تمجیدی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: مرحله سوم کاشت گل های فصلی در سطح شهر با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا، فضایی شاد و روح بخش در سطح شهر در حال اجرا است.
وی ادامه داد: در اوایل بهار سال جاری و در مرحله اول گل کاری بیش از ۳ میلیون بوته انواع گل بنفشه، مینا چمنی و شببو در سطح شهر کاشته شد و در مرحله دوم گل کاری نیز در حدود ۲ میلیون بوته از انواع گل‌های فصلی شامل سالویا ، اطلسی و مارگاریت در سطح شهر ارومیه کاشته شد .
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه عنوان کرد: هم اکنون نیز مرحله سوم گل کاری توسط سبزبان همیشه سختکوش سازمان در حال انجام است

الکترونیکی شدن باسکول کشتارگاه شهرداری ارومیه

یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اعلام خبر الکترونیکی شدن توزین و ثبت سیستمی در باسکول کشتارگاه شهرداری ارومیه گفت: در این راستا و جهت دقت در امور و شفافیت این حوزه و رفاه شهروندان نرم افزار باسکول برای سیستمی کردن باسکول کشتارگاه شهرداری ارومیه راه اندازی شد.
وی افزود: پیش از این کشتارگاه شهرداری ارومیه مجهز به یک نرم افزار محلی روی یک سیستم مستقر در محل بود که با آسیب دیدن آن امکان از بین رفتن اطلاعات وجود داشت که موضوعی غیرقابل قبول در راستای آمار و شفاف سازی بود.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در خصوص رویه سابق اظهار کرد: همچنین دیتاها در سالن کشتارگاه و سالنی که در آنجا برای آماده سازی گوشت برای تحویل به قصاب ها وجود دارد روی کاغذ نوشته می‌شد و در ساختمان اداری نیز به صورت دستی در نرم افزار محلی وارد می شد که امکان وجود هر خطایی محتمل بود.

۲۶۰ فقره عملیات آتش‌نشانی در خردادماه سال جاری

ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با بیان اینکه طی خرداد ماه سال جاری، ۲۶۰ فقره عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام شده است، بیان کرد: تعداد خودروهای شرکت کننده در عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات به تعداد ۱۷۴ خودرو اطفاء حریق و ۹۶ خودرو امداد و نجات بود.

ایجاد ۷ جایگاه جدید سوخت CNG در ارومیه

علی مرشدی معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت:  از ۷ جایگاه سوخت CNG  شهرداری، یک جایگاه  فعال و ۳ جایگاه  تا آخر هفته جاری و ۳ جایگاه بعدی نیز تا دو هفته آینده  با رفع مشکلات ایمنی و نقص فنی به مدار بهره برداری وارد می شود.
مرشدی با بیان این که شهرداری ارومیه  از ۷ جایگاه CNG  برخوردار است، بیان کرد:  این جایگاه‌ها در مسیرهای ایثار، باغ رضوان،  استاد شهریار، ارشاد، ساوالان، شهید حضرت پور و رودکی واقع شده است.
وی با اعلام این که ۳ جایگاه سوخت CNG از خرداد سال گذشته بدلیل ایرادات فنی، عدم اخذ تاییدیه از سوی سازمان استاندارد از چرخه بهره برداری خارج شده است،  بیان کرد:  ۴ جایگاه دیگر نیز بدلیل موارد مشابه نقص فنی و همچنین عدم تمدید قراردادهای تامین نگه داشت با شرکت های ذیصلاح که از ضرورت های  ایمنی و مورد تاکید سازمان استاندارد بوده  از ماه های پایان سال گذشته و ابتدای سال جاری   از مدار بهره برداری خارج شده است. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1531114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =