۰ نفر
۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مدل های جدید لوستر به همراه قیمت 1400

لوستر ها به نسبت جنس، ابعاد، نوع روشنایی و فرم کلی آن، قیمت های متفاوتی را دارند؛ البته همه ی این عوامل خیلی در ظاهر، وزن و عملکرد آن تاثیر می گذارند.

لوستر های کریستالی که نمادی از شکوه و قدرت دکوراسیون هستند ظاهری تجملی به فضای اتاق میبخشد و اکثراً در دکوزاسیون کلاسیک از این مدل استفاده می شود.

حالا هرچقدر که جزئیات و تعداد کریستال های  لوستر کریستالی بیشتر باشد؛ طبیعتاً هم در ارزش محصول و هم در وزن آن تاثیر زیادی دارد.

معرفی مدل های  جدید لوستر به همراه قیمت

لوستر آویز (کوچک) کریستالی:

مدل های جدید لوستر به همراه قیمت 1400

لوستر کریستالی سقفی: 

همچنین:

· کد محصول اول در دکورشاپ۶۶۳۸ 

این مدل از لوستر در گروه لوستر های سقفی با شکل  دایره ای و وزن : ۱۲۰۰۰ گرمی است.

جنس بدنه آن فلزی با ارتفاع  ۴۰ سانتی‌متر است و در کل ابعاد این لوستر  ۵۰ × ۵۰ سانتی متر و در نهایت تعداد سرپیچ های لامپ  ۱۲ عدد است.

· کد محصول دوم در دکورشاپ۶۶۳۹ 

این مدل از لوستر های کریستالی مخصوص منازلی است که ارتفاع سقف شان زیاد است و در گروه لوستر های سقفی ( به دلیل قسمت سینی شکل، در قسمت بالای آن می باشد ) ، شکل قسمت سینی، دایره ای و وزن لوستر ۷۰۰۰ گرم میباشد از دیگر مشخصه ها مانند جنس بدنه لوستر  فلزی است همچنین ارتفاع آن ۸۵ سانتی‌متر ، ابعاد کلی لوستر ۵۰ × ۵۰ سانتی متر و نیز تعداد سرپیچ لامپ  ۱۰ عدد می باشد.

· کد محصول سوم در دکورشاپ : H2631 

از مشخصات ظاهری این لوستر میتوان به ارتفاع آن که  ۴۰ سانتی‌متراست؛ ابعاد کلی لوستر ۵۰×۵۰ سانتی متر می باشد ، مدل سرپیچ از نوع E14 و همچنین رنگ کریستال های لوستر سفید می باشد.

لوستر کریستالی اس ام دی: ( SMD)

این لوستر ها در دسته ی لوستر مدرن هستند و نوع روشنایی آن اس ام دی می باشد جنس بدنه ی این لوستر فلزی است.

لوستر های برنزی کریستالی:

در این لوستر سرپیچ ها از نوع E14 و  رنگ  بدنه ی آن نیز برنز به همراه سیاه قلم میباشد همچنین  ابعاد  لوستر مورد نظر ۸۰×۸۰×۷۰ سانتی متر است بنابراین این لوستر اتاقی با مترتژ بالا را میطلبد.

اگر در اتاق کوچکی این لوستر را نصب کنید از لحاظ بصری به کوچک تر دیده شدن اتاق کمک کرده و نور بیش لز حد نیاز را دریافت میکنید که در نهایت موجب خستگی چشم ها می شود.

لوستر اتاق خواب

فضای اتاق خواب باید به گونه ای باشد که حریم خصوصی شخص در آن حفظ شود. همچنین در زمان های مختلف شبانه روز، باید بتوان میزان نور وارد شده از فضای بیرون را کنترل نمود.

نور محیطی و عمومی اتاق خواب، به طور معمول از سقف به وسیله آویز و چراغ های تورکار تامین می شود. اما برای میز آرایش و مطالعه نیز باید نور وظیفه ای جداگانه ای تامین کرد. پس در بالا یا دو طرف آینه باید چراغ دیوارکوب نصب کرد و روی میز پاتختی از آباژور استفاده کرد.

همچنین برای ایجاد نور دکوری و تزئینی، از نور مخفی در سقف و دیوارها و چراغ های مخصوص می توان استفاده کرد تا دکوراسیون اتاق را زیبا کند.

همانطور که مدانید، خرید لوستر برای اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه و دیگر اتاق ها یکی از مواردی است که باید در طراحی دکوراسیون و چیدمان منزل به آن توجه شود؛ اتاق خواب هم که دیگر جای خود دارد  لوسترها فقط برای نورانی کردن محیط نیستند، تنوع کاربرد و شکل آنها باعث شده که به یک عنصر تزئینی هم بدل شوند. .

برای پیدا کردن لوستر مد نظرتان ابتدا باید به چند نکته توجه کنید که روند تصمیم گیری را برای انتخاب لوستر را برایتان آسان سازد.

 

  • دقت به سبک و مدل لوستر

در گام اول پ؛ سبک و مدل لوستر یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید و باید  قبل از بررسی ابعاد فنی لوستر، مشخص کنید که سبک چیدمان منزلتان، سنتی است یا از چیدمان مدرن برای طراحی داخلی و دکوراسیون منزل لذت می‌برید. .

البته میتوانید هم برای اتاق پذیرایی و بخش‌های دیگر منزلتان تلفیقی از سبک مدرن و سنتی را انتخاب کنید، در هر حال قبل از شروع فرایند خرید، باید تصمیم نهایی را برای سبک چیدمان گرفته باشید.

  • بررسی ابعاد لوستر

همانطور که یک اتاق کوچک نیاز به یک لوستر بزرگ ندارد، یک لوستر کوچک نیز تاثیری در آن اتاق ندارد.

به عنوان مثال یک اتاق کوچک را فرض کنید که لوستری با سایز بزرگ تر را بر سقف آن نصب کرده اند در ابتدا باعث کوچک تر به نظر رسیدن اتاق می شود، در مرحله ی دوم، روشن شدن تعداد زیادی از لامپ برای فضایی که به آن اندازه نیاز به روشنایی ندارد باعث هدر رفتن انرژی و همچنین نور زیاد باعث خستگی چشم ها می شود.

حالا برعکس این شرایط را در نظر بگیرید؛ یک اتاق با متراژ بالا و یک لوستر کوچک بر سقف آن که هیچ جلوه ای ندارد و همچنین نور کم در طولانی مدت سبب ضعیف شدن چشم ها می شود.

بنابراین انتخاب لوستر مناسب مخصوصاً لوستر جدید اتاق خواب را با دقت انتخاب کنید تا به سلامتی لطمه ای وارد نشود.

برای اینکه ابعاد لوستر مناسب متراژ اتاق انتخاب کنید فرمولی وجود دارد:

یک راه ساده برای تعیین اندازه لوستر این است که طول و عرض اتاق را بر حسب فوت (برای تبدیل متر به فوت ، متر را در ۳.۳ ضرب کنید) با هم جمع کنید که این عدد قطر لوستر شما بر حسب اینچ خواهد بود.

برای مثال لوستر مناسب برای یک اتاق ۴ در۳ به این صورت محاسبه می‌شود. (هر اینچ برابر ۲.۵۴ سانتی‌متر است). اینچ ۲۳.۱=۳.۳×(۳+۴) که معادل تقریبی ۶۰ سانتی‌متر است.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی را برایتان ایجاد کرده دکورشاپ می باشد.

شرکت دکور شاپ زیر مجموعه ی کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله می باشد؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه می باشند.

البته دکور شاپ همچنین برای راحتی بیشتر شما، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1535957