شروع عملیات اجرایی ۱۰ کیلومتر تعریض و روکش آسفالت در کوهدشت

عملیات اجرایی پروژه تعریض و آسفالت ۱۰ کیلومتر از محورهای فرعی شهرستان کوهدشت آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در مراسمی با حضور حجت الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، مهندس بیرانوند فرماندار این شهرستان و مهندس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، عملیات اجرایی پروژه تعریض و روکش آسفالت محورهای کوهدشتگراب و کوهدشتکوهنانی به طول ۱۰ کیلومتر آغاز گردید.

حجت الاسلام مبلغی در این مراسم با قدردانی از راهداری لرستان در عملیاتی نمودن این پروژه، خواستار تسریع در روند اجرا و بهسازی و ایمن سازی محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان کوهدشت گردید.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز با اشاره به مشخصات فنی این پروژه ها گفت: پروژه تعریض محورهای فرعی کوهدشتگراب و کوهدشتکوهنانی هر یک به طول ۵ و جمعا ۱۰ کیلومتر اجرا می شود که نقش مهمی در ارتقای ایمنی این دو محور دارد.

 وی با بیان اینکه سال گذشته در قالب طرح ابرار یک، ۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت روستایی در منطقه هومیان انجام شده است، افزود: از دیگر پروژه های شهرستان کوهدشت می توان به پل انبار ضرونی اشاره کرد که در مرحله احداث کوله دوم قرار دارد و به زودی به بهره برداری می رسد.

بیرانوند فرماندار کوهدشت هم در این مراسم به بیان نیازها و اولویت های شهرستان در حوزه راهداری پرداخت.

در این مراسم مهندس عارف امرایی معاون راهداری و روسای ادارات نگهداری راه و شهرستان  کوهدشت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و جمعی از مقامات محلی کوهدشت نیز حضور داشتند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1536023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =