موفقیت بخش خصوصی منجربه توسعه کشور می‌شود

استاندار قزوین گفت: موفقیت و پیشرفت بخش خصوصی منجر به توسعه کشور می‌شود در این راستا باید بخش دولتی با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور،  استاندار قزوین در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین اظهار کرد: ایجاد شفافیت و رفع موانع در مسیر تولید کمک به توسعه کشور می باشد و یکی از راه های رسیدن به توسعه،  قدم برداشتن در این زمینه بسیار مهم است.

او افزود: کشورهای موفق صنعتی در مسیر شفافیت و رفع موانع بسیار خوب عمل کرده‌اند و حتی بسیاری از کشورهای منطقه هم در این زمینه گام برداشته‌اند که نشان دهنده اهمیت موضوع است.

استاندار قزوین گفت: تمامی تسهیلات لازم باید برای بخش خصوصی  در نظر گرفته شود و نباید اقدامات و تلاش بخش خصوصی با قوانین دست و پاگیر و فقدان شفافیت در موضوعات مالیاتی و دولتی با چالش رو به رو شود.

جمالی پور اضافه کرد: در استان قزوین هماهنگی خوبی در راستای صیانت از بخش تولید به وجود آمده و بین دولت و بخش خصوصی یک رابطه دو طرفه وجود دارد و هر اقدامی که باید در استان برای حمایت از بخش خصوصی انجام شود به طور قطع در دستورکار قرار گرفته است.

او اظهار کرد: توفیق و موفقیت بخش خصوصی منجر به توسعه کشور می شود و باید با همکاری یکدیگر و تعامل بخش خصوصی و دولتی شرایط پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

استاندار قزوین تاکید کرد: مصوباتی که در این جلسات مطرح می شود باید از قبل مورد کارشناسی دقیق قرار بگیرد.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =