تزریق بیش از ۸۸ هزار دوز واکسن در ۲۵ مرکز واکسیناسیون شهری و روستایی خرم آباد

فرماندار خرم آباد گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در مراسمات مختلف شرط عبور از پیک پنجم | با شرایط فراهم شده در روزهای آتی شاهد افزایش تزریق واکسن برای گروه های سنی مختلف خواهیم بود.

 به گزارش خبرآنلاین لرستان،  جعفر طولابی در ستاد کرونای شهرستان خرم آباد با اشاره به قرار داشتن کشور و شهرستان در پیک پنجم همه گیری ویروس کرونا و افزایش آمار بستری ها و مبتلایان به این بیماری، کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور مردم در بازارها، مجالس و مراسمات مختلف را از مهمترین عوامل افزایش تعداد مبتلایان دانست و خواستار تشدید نظارت ها و برخورد با تخلفات توسط دستگاه های متولی شد.

 فرماندار شهرستان خرم آباد در ادامه با اشاره به جهش خوب طرح واکسیناسیون در روزهای گذشته و وجود ۱۴ مرکز واکسیناسیون شهری و ۱۱ مرکز روستایی در سطح شهرستان از افزایش میزان واکسیناسیون گروه های سنی مختلف در روزهای آینده خبر داد.

 وی در این باره افزود: تا کنون ۸۸.۶۲۳ دوز واکسن برای گروه های سنی مختلف در شهرستان خرم اباد تزریق شده که از این بین پرسنل مراکز بهداشت و درمان، بیماران خاص، کارکنان غسالخانه ها، سالمندان بهزیستی و مراکز توانبخشی، جانبازان بالای ۵۰درصد و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بصورت کامل واکسینه شده اند.

 طولابی در ادامه بر لزوم تسریع در واکسیناسیون فرهنگیان با توجه به نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید تاکید و از مرکز بهداشت شهرستان خواست تمهیدات لازم در جهت تامین واکسن و اجرای این طرح اجرا شود.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =