۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
شاخص های سلامت خون در مازندران رشد یافت

استاندار مازندران با اشاره به عدم کمبود گروه های خونی در استان؛ گفت: شاخص های سلامت خون در مازندران رشد یافت.

به گزارش خبرآنلاین در مازندران؛ احند حسین زادوان در دیدار با مدیر و کارکنان انتقال خون مازندران با قدردانی از زحمات کارکنان اداره کل انتقال خون اظهار داشت: این مجموعه عهده دار وظیفه ای ارزشمند و حیات بخش بوده که خدمات آن مستقیما به نجات جان انسان ها پیوندخورده است.
استاندار مازندران با بیان اینکه سازمان انتقال خون در تمام بحران هاسربلند بوده است,تصریح کرد: در سخت ترین روزهای شیوع ویروس کرونا سازمان انتقال خون نیز روزهایی دشوار را پشت سر گذاشت و اقدامات خوبی انجام داد و موجب شد تا نگرانی از بابت تامین خون مورد نیازدر استان وجود نداشته باشد.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه در شرایط سخت است که مدیریت ها مشخص می شود اظهار کرد: شرایط سخت تحریم ها وشیوع ویروس کرونا باعث شده در همه حوزه ها مشکلات ایجاد شود و سازمان انتقال خون نیز از این تبعات بی نصیب نبوده است.
وی ادامه داد: سازمان انتقال خون استان توانسته باتلاش بیشتر و مدیریت خوب در شرایط دشوارکنونی به مردم خدمات دهد.
حسین زادگان  با بیان اینکه خوشبختانه شاخص های سلامت خون در مازندران بالاتر از میانگین های کشوری است گفت: این نشان دهنده تلاش بی وقفه کارکنان خدوم سازمان انتقال خون استان است.
وی افزود:کارهای فرهنگی و اجتماعی برای اهمیت اهدای خون باید مورد توجه جدی قرارگیرد. باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و فضای مجازی جهت شناخت بیشتر مردم برای اهدای خون استفاده شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =