نظارت بر فعالیت معادن استان قزوین تشدید شود

استاندار قزوین گفت: واگذاری کارها در بخش معادن به بخش خصوصی از فساد جلوگیری می کند از این رو نظارت و بازرسی بر فعالیت معادن استان قزوین باید تشدید شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت اله جمالی پور، استاندار قزوین در چهاردهمین جلسه شورای معادن که با حضور لطف‌الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، علی فرخزاد معاون عمرانی و افضلی رئیس سازمان صمت در استانداری برگزار شد گفت: اعیاد مذهبی بهترین فرصت برای تقویت انسجام و وحدت جامعه است و باید بپذیریم تنها با دوری از تفرقه و چند دستگی می توانیم به موفقیت برسیم.

استاندار قزوین بیان کرد: متاسفانه فضای کشور گاهی غبارآلود است و منافع فردی و سیاسی بر منافع ملی غلبه می کند و بازنده می شویم و فرصت می دهیم دشمنان سوء استفاده کنند.

اواضافه کرد: امروز همه سوار یک کشتی هستیم و اگر کاری کنیم این کشتی از مسیرش خارج شود یا آسیب ببیند همه متضرر می شوند اما گاهی فکر می کنیم فقط یک گروه را با تصمیم خود آسیب می زنیم یا از گردونه خارج می کنیم اما تجربه تاریخی نشان داده در دراز مدت همه متضرر می شوند.

جمالی پور بیان کرد: نمی توانیم بگوییم با رفتن یک مجموعه و آمدن یک گروه دیگر حتما و به سرعت بهار دل انگیز ایجاد می شود زیرا امروز دشمنان زیادی داریم که همواره برای آسیب زدن به ما تلاش می‌کنند لذا باید دانست تدبیر امور با وحدت و همدلی و انسجام محقق می‌شود.

او گفت: البته همیشه دولتها با چالش و سختی مواجه بوده اند لذا باید موفقیت ها را بزرگ جلوه دهیم و اقدامات خوب را برجسته کنیم تا دولت آینده هم به موفقیت برسد.

جمالی پور ادامه داد:  باید از اختلافات پرهیز کرده و از اشتباهات درس بگیریم و از نقد استقبال کرده و تلاش شود تا از تهدیدات برای اداره کشور یک فرصت ایجاد کنیم و از تصمیمات اشتباه گذشته درس بگیریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =