۲ نفر
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
اعضای شورای پنجم ۱۰۰۰ بار تذکر دادند!

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طی ۴ سال گذشته حدود ۳۱۶ صحن علنی داشتم و هزار مورد تذکر بیان شد، گفت: شورای شهر جدید باید موضوع آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی را جدی‌تر از همیشه پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۴ سال گذشته حدود ۳۱۶ صحن  علنی داشتیم و بیش از ۱۵۰ طرح به کمیسیون‌ها داده شده بود همچنین ۱۸۰ لایحه نیز بررسی شد که حدودا کمتر از ۵۰ طرح و لایحه همچنان در کمیسیون‌ها باقی مانده است. 

وی با اشاره به اینکه در ۴ سال گذشته هزار مورد تذکر توسط شورای شهری‌ها ارائه شد گفت: موضوع آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی نیز باید به صورت جدی‌تر از همیشه در شورای بعدی پیگیری شود. 

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تهران حداقل به ۹ هزار اتوبوس برقی، ۲۵۰ ایستگاه مترو و ۱۲ خط مترو نیاز دارد گفت:‌مسأله آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی نیز بسیار حائز اهمیت است و شهرداری باید در فعالیت‌های اجتماعی به جد وارد شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در جلسه آخر صحن شورا روز سه‌شنبه ارائه گزارش عملکرد به شهروندان را خواهیم داشت مراسم تحلیف ارتباطی به شورای شهر ندارد و مربوط به وزارت کشور است.

وی بیان داشت: در گذشته در مراسم تحلیف رؤسای شوراهای گذشته دعوت می‌شدند اما از دعوت در مراسم امسال اطلاعی ندارم.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =