اتوبوس‌ها مراکز پخش کرونا در تهران شده‌اند

فارس نوشت: عضو شورای شهر تهران گفت: انتصابات در شهرداری در 4 سال اخیر کمتر بر اساس شایستگی بوده و مدیران عمدتا سفارشی منصوب شده‌اند.

احمد علوی، یکی از اعضای شورای شهر ششم است. 

مهمترین بخش گفتگوی او:

-در مورد بهشت زهرا (س)متاسفانه با توجه به تعداد جانباختگان کرونایی، اوضاع و شرایط عادی نیست و تعداد زیادی جانباخته را هر روز برای دفن به این آرامستان منتقل می‌کنند. در مورد ساخت آرامستان جدید نیز آقای مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری چندی پیش توضیحات کامل دادند. طبق این گزارش مکان یابی آرامستان جدید در حال طی مراحل نهایی است. 

-مهمترین اقدامی که باید صورت بگیرد و الحمدالله آغاز شده، واکسیناسیون رانندگان سیستم حمل و نقل عمومی و پرسنلی است که در این بخش ارائه خدمت می کنند. در بخشی که مرتبط با شهروندان می شود نیز مهم ترین اقدام هوشمندسازی شهر در راستای کاهش مسافرت های درون شهری و توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و اتوبوس است. متاسفانه عدم توسعه ناوگان اتوبوسرانی در این چند سال سبب شد تا درحال حاضر اتوبوس‌ها به مرکز پخش کرونا تبدیل شوند.

-انتصابات در شهرداری در 4 سال اخیر کمتر بر اساس شایستگی بوده و مدیران عمدتا سفارشی منصوب شده‌اند. متأسفانه یکی از دلایل خمودگی شهرداری در دوره ۴ سال گذشته این بود که اعتماد به بدنه وجود نداشت و اتوبوسی از جایی خارج از شهرداری مدیر به مجموعه تزریق می‌کردند. این مشکل باید مرتفع شود و جز با اعتماد به بدنه که بخش اعظمی از آن را جوانان تشکیل می‌دهند، نمی‌توانیم شهر را از خواب ۴ ساله بیدار کنیم.متاسفانه بارها اعلام کرده ام رفتارهایی صورت گرفته که انگیزه را از کارمندان گرفته و استخدام و انتصاب اتوبوسی فارغ‌التحصیلان مدرسه یا دانشگاهی خاص در دوره گذشته باعث شده کارمند شهرداری هیچ پیشرفتی را برای خود متصور نباشد. 

-در کل شهرداری تهران را نمی توان یک سیستم فاسد دانست، شاید بخش کوچکی دارای فساد باشند اما بخش اعظم آن را پرسنل پاکدست تشکیل می دهند. بنابراین همین بخش کوچک دارای فساد در شهرداری که در مقابل بخشی که پاک هستند به مانند قطره در مقابل دریا، با همت شهردار و کمک شما از بین خواهد رفت.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1546893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    14 1
    آقای عضو شورای شهر لطفا با الفاظ بی پایه مانند تعداد اندکی فاسد هستند واکثریت پاک دست هستند احساسات وذهنیت ملت را جریحه دار نکنید زیرا مردم در شهرداری در حال رفت وآمد هستند وکاملا به اوضاع واحوال حاکم بر شهرداری واقف هستند وامی‌دارند که اکثریت کارکنان شهرداری چه وضعیتی دارند پس لطفا شما....
  • فیروزی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 0
    چرا تهمت میزنی اتوبوسها مسولین با درایت و هوش سرشار و سواد بی حد خود گفتند که با ماشین شخصی کسی جای نره کرونا میگیره بعد شما وسایل همگانی رو میگی ،،،،،،
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 0
    مترووو اتوبوس پاساژا سربسته مث اون علاالدین چرا یه هفته دیگه تعطیل نمیکنین بشه دوهفته این همه شل کن و سفت کن چیه اخه الان یه هفته تعطیل دوباره باز از اولشم بدتر میشه حداقل اینا که سفر و هیت بودن یه هفته ازمون دور باشن
  • کارمند IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    6 0
    بنده 18ساله کارمند اتوبوسرانی ام ، ده ساله یه قسمتی هستم مسئول قبلی بازنشسته شده من با این همه سابقه و تخصص که باید ارتقا میگرفتم گذاشتن کنار و معاون بهره برداری منشی !!! خودش را بدون هیچ آشنایی با کار کرد رئیس اداره ... بعد گفت مدیریت سلیقه ایه !!!