تکمیل محور شهرکرد ـ شلمزار، نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در نشست خبری مدیران کل حوزه راه و شهرسازی با خبرنگاران از نیاز ۲۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل محور شهرکرد ـ شلمزار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی استان ، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در نشست خبری مدیران کل حوزه راه و شهرسازی با خبرنگاران از نیاز ۲۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل محور شهرکرد ـ شلمزار خبر داد.  

مقصودی در این نشست با اشاره به بروز حوادث و تصادفات مرگبار، جاده شهرکرد ـ شلمزار را به عنوان دومین محور پرترافیک استان با تردد روزانه حدود ۱۴ هزار وسیله نقلیه معرفی کرد.

وی با اشاره به اعتبار مصوب ۵۷ میلیارد تومانی به این محور در امسال، افزود: شهرکرد ـ شلمزار به طول ۲۶ کیلومتر برای تکمیل، نیازمند بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی از پیگیری مدیران استان و سازمان برنامه و بودجه برای تأمین این اعتبار خبر داد و گفت: مقدمات سرمایه گذاری یکی از بانک های عامل برای تکمیل این محور انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، پیشرفت دو قطعه این محور را بسیار مطلوب خواند؛ و افزود: با پیشرفت حال حاضر، حدود ۸ کیلومتر از این مسیر تا دو ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد و در صورت حل مشکل اعتبار، کل محور در سال ۱۴۰۱ زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مقصودی در خصوص مشکلات مسکن و زیرساخت های منظریه نیز گفت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر منظریه شهرکرد و حدود ۳۰ میلیارد تومان نیز برای مسکن مهر بروجن اختصاص داده شد. وی مسکن مهر را از طرح های تأثیرگذار در زمان خود عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری کارگزاران طرح اقدام ملی مسکن، تلاش می کنیم نواقص طرح های ساخت مسکن در گذشته، در  طرح ملی مسکن تکرار نشود.

در این نشست خبری که با حضور مدیران کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن و فرماندهی پلیس راه استان و به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و خبرنگار برگزار شد؛ مدیران عضو شورای هماهنگی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، به سؤالات خبرنگاران در حوزه های مختلف پاسخ دادند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1550518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =