۰ نفر
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
زاکانی در جلسه دیروز هیات دولت حضور داشت

تسنیم نوشت: رئیس شورای شهر تهران درباره انتصاب معاونان شهردار تهران توضیح داد.

مهدی چمران در پاسخ به این پرسش از چه زمانی شورای اسلامی شهر تهران به بررسی طرح‌ها و لوایح خواهد پرداخت، اظهار کرد: خوشبختانه هفته گذشته اعضای 6 کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران و همچنین رؤسای آن مشخص شدند و از این به بعد موضوعات در هر کمیسیون مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: خروجی هر کمیسیون در صحن شورای شهر تهران ارائه و با  نظرات اعضای شورای شهر تهران درباره آن موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در گذشته نیز به همین شکل بوده که تا زمان تشکیل کمیسیون‌های شورا؛ معاونین و مدیران شهری در صحن شورا حاضر و گزارشاتی را مطرح می‌کنند و در همین دوره نیز ما موضوعاتی که در شورای قبل مانده را اولویت‌بندی و درباره آنها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای شورای شهر تهران در رابطه با انتصابات معاونین، شهرداران مناطق و مدیران شهری ورود خواهند کرد یا خیر گفت: در رابطه با شهرداران و مدیران شهری اعضای شورا مشورتی نمی‌دهند اما قطعاً در انتصابات معاونین نظرات و صحبت‌های خود را با شهردار خواهند داشتند و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی همچنین به حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه هیئت دولت اشاره کرد و گفت: روز گذشته نیز زاکانی در این جلسه حاضر و امیدواریم این حضور مثمر ثمر باشد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که‌ آیا اعضای شورای شهر تهران جلسه‌ای را با رؤسای سه قوه خواهند داشت یاخیر، گفت: در این زمینه هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1552193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =