آغاز تمرینات تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان زیر نظر سرمربی جدید

از ابتدای هفته جاری مردان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تمرینات خوب و شادابی را زیر نظر علی توفیق سرمربی جدید این تیم آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، این تمرینات از ساعت ۱۰ صبح هر روز در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان و به منظور بالا بردن سطح آمادگی بازیکنان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انجام می شود.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در حاشیه ی این تمرینات با اشاره به برگزاری  جلسه ی هماهنگی میان رئیس فدراسیون و نمانیده تیم ها برای آغاز و برگزاری مسابقات در فصل آتی، گفت: قرار شد همچون سال گذشته مسابقات در قالب ۲ گروه ۸ تیمی به صورت تقسیم بندی المپیکی انجام شود.

مرتضی سام بوشهری، اظهار کرد: در این تقسیم بندی، تیم پالایش نفت آبادان در گروه الف با تیمهای خانه بسکتبال خوزستان، شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کاله مازندران، نیروی زمینی تهران و نظم آوران سیرجان هم گروه شد.

وی افزود: بر اساس تقویم اعلام شده از سوی کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، رقابت‌های فصل جدید بسکتبال لیگ برتر از ۲۲ مهرماه امسال و به صورت متمرکز در تهران آغاز می شود.

وی تصریح کرد: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان امسال با ترکیب دگرگون شده ای متشکل از جوانان و بازیکنان باتجربه لیگ برتر پا به میدان مسابقات می گذارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1552660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =