برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با یک مهمان ویژه/عکس

تمرین امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه بعد از صحبت‌های یحیی گل محمدی استارت خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرخپوشان پس از برد مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله یک چهارم این رقابت‌ها و بعد از پنج روز استراحت، تمرینات خود را برای ادامه بازی‌های آسیایی و لیگ برتر از عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

تمرین امروز از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه بعد از صحبت‌های یحیی گل محمدی استارت خورد. سرمربی پرسپولیس دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و در خصوص شرایط تیم، تمرینات و برنامه‌های پیش رو، نکات لازم را برای بازیکنان تشریح کرد.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و در بخش بعدی، آقا وسط در قالب سه گروه در دستور کار قرار گرفت. پاسکاری‌های ترکیبی و حفظ توپ در برنامه بود و در بخش آخر تمرین هم، فوتبال درون تیمی به اجرا در آمد و طی آن، نکات لازم از سوی کادر فنی به بازیکنان منتقل شد.

تمرین ۷۵ دقیقه‌ای امروز با حضور کلیه بازیکنان و آغاز تمرینات اختصاصی کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی برگزار شد که این دو بازیکن، برنامه‌های خود را با کادر پزشکی دنبال کردند.

وحید قلیچ دروازه‌بان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس هم امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و میهمان ویژه قرمزپوشان بود.

برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با یک مهمان ویژه/عکس

او با اعضای کادر فنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت و برد شیرین مقابل استقلال تاجیکستان را به اعضای تیم تبریک گفت و برای بازی بعدی در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان برابر الهلال عربستان، آرزوی موفقیت کرد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =