کتاب سفر آنتالیا از مجموعه «کتاب سفر» علی بابا منتشر شد

«شرکت سفرهای علی‌بابا» سومین اثر از مجموعه «کتاب سفر» خود را تحت عنوان «کتاب سفر آنتالیا» منتشر کرد.

«شرکت سفرهای علی‌بابا» کتاب سفر آنتالیا که سومین کتاب از مجموعه «کتاب سفر» این شرکت است را منتشر کرد. کتاب سفر آنتالیا با ۸۵۶ صفحه به شکل دیجیتال و رایگان در اختیار علاقمندان سفر و گردشگری قرار گرفته است.

در این کتاب مجموعه کاملی از اطلاعات و تصاویر آنتالیا شامل ارزان‌ترین مسیرهای دسترسی هوایی و زمینی به آن، هتل‌ها و رستوران‌های این شهر ساحلی و قوانین و مقررات ترکیه برای گردشگری گرد آمده است. آشنایی با آب‌وهوای شهر ساحلی آنتالیا و بهترین زمان سفر به آنجا، برنامه جشنواره‌ها و فستیوال‌ها، امکانات، خدمات و قوانین هتل‌ها و هاستل‌های این شهر بخش دیگری از این کتاب است.

نشانی و تصاویر باکیفیت از بهترین اماکن گردشگری و دیدنی آنتالیا به‌علاوه مسیرهای دسترسی به آنها نیز در این کتاب جمع‌آوری شده است. برای رسیدن به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی می‌توان از وسایل حمل‌ونقل متنوعی استفاده کرد که در کتاب مذکور همگی معرفی و زمان تقریبی استفاده از هریک مشخص شده است.

کتاب سفر مجموعه کاملی است از هر آنچه یک مسافر باید از ابتدا تا انتهای سفر به یک نقطه بداند و ابزارها و وسایلی که نیاز است همراه داشته باشد. مجموعه کتاب سفر با وجود راهنمای استفاده موجب سهولت دسترسی مسافران نیز خواهد شد. بخش‌هایی با عنوان «بهتر است بدانید که»، «فوت‌وفن» و «حواستان باشد» شما را از دردسرهای احتمالی و عدم آشنایی با مقررات و خرده‌فرهنگ‌های شهر مقصد حفظ کرده و تلاش می‌کند تا شما در دردسر نیفتید.

از مجموعه کتاب سفر «شرکت سفرهای علی‌بابا» تاکنون کتاب استانبول و کتاب کیش منتشر شده بود و کتاب آنتالیا سومین کتاب از این مجموعه است.

این مجموعه تعاملی است و مدام به‌روز می‌شود؛ هر گردشگری می‌تواند پس از سفر به آن شهر، تجربه خودش را در قالب یادداشت برای «شرکت سفرهای علی‌بابا» بفرستد و پس از ارزیابی‌های لازم به این کتاب افزوده خواهد شد.

کتاب سفر آفلاین و بدون نسخه فیزیکی است؛ بنابراین نه جایی در چمدان شما می‌گیرد و نه برای تهیه آن درختی قطع شده است.

این کتاب در اینجا قابل مشاهده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =