محمود احمدی​نژاد نظام سلطه را به کودکی تشبیه کرد که بی بهانه «ونگ» می​زند و به دنبال ایراد گرفتن از برنامه هسته​ای ایران است.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس​جمهور در پاسخ به سوال شبکه خبر که در خصوص اشتغالزایی دولت سوال پرسید، گفت: اشتغال دغدغه بخش وسیعی از مردم کشور ماست که فرصت​های مناسب شغلی ندارند. اما ما به لحاظ منابع انسانی و مالی،همه امکانات را برای اشتغالزایی آماده کرده​ایم. به لطف خدا، منابع کشور هم به ما این امکان را می​دهد که رکورد 2.5 میلیون شغل را بشکنیم و تا این میزان شغل ایجاد کنیم.

خبرنگار روزنامه جوان در سوال دیگری پرسید که چرا دیگر خبر خوش هسته​ای اعلام نشده است و آیا سنگ اندازی​های غرب، مانع شده است؟ احمدی​نژاد هم در پاسخ با تاکید بر اینکه ماشین هسته​ای کشور نه ترمز دارد و نه دنده عقب، ادامه داد: ما به لحاظ حقوقی، درمرز قانون عمل کرده و بیشترین همکاری را با آژانس داریم. اما موضوع اصلی دشمنی سیاسی غرب با استقلال کشور ماست.

او که می​گفت منظورش از غرب، آمریکا و هم پیمانانش است، ادامه داد: آنها به دنبال فریب افکار عمومی دنیا هستند که بگویند ملت ایران به دنبال چه چیزهایی است. ادعاهای آنها آنقدر بی دلیل است که ممکن است بگویند چرا وسط کویر ایران آب شور است!

احمدی​نژاد که می​گفت نظام سلطه همچون کودکی است که بی بهانه می​خواهد «ونگ» بزند، ادامه داد: آنها هر روز به دنبال بهانه گیری از برنامه های هسته ای ایران هستند. دستاوردهای جدید هسته​ای را ما هر روز که نه، هر سال اعلام خواهیم کرد.

رادیو ایران هم در سوالی گفت که مردم نگران عوارض ناشی از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه​ها و اضافه بهای قیمت مسکن هستند. رئیس​جمهور هم با بیان اینکه عده​ای معتقد بودند که به محض اجرای هدفمند کردن، جامعه ملتهب می​شود که نشد، افزود: این اظهارات مبنای کارشناسی نداشت. آنها بر مبنای مدل​هایی که بر اساس اقتصاد ما نبود اشتباهاتی کردند که لازم است بروند مدل​هایشان را عوض کنند.

وی از مسکن مهر به عنوان یک تسکین دهنده برای کاهش قیمت مسکن خبر داد و گفت: طرح اصلی و بزرگ دولت برای این موضوع در راه است که انشالله مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =