درخواست الکاظمی از طرف‌های سیاسی در آستانه انتخابات پارلمانی

ایسنا نوشت: نخست وزیر عراق از تمامی طرف‌های سیاسی خواست به رقابت حرفه‌ای طبق قوانین انتخابات پارلمانی زودهنگام پایبند باشند.

به گزارش شفق نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در جریان نشستی خاطرنشان کرد: ما با تمام قدرت در مقابل هرگونه تلاش برای تأثیرگذاری بر آرای رأی دهندگان خواهیم ایستاد.

وی در ادامه افزود: ما تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا انتخابات فرصتی برای رقابت عادلانه و شفاف باشد.

 مصطفی الکاظمی ضمن تاکید بر اتخاذ اقدامات امنیتی گسترده برای ممانعت از تلاش‌ها جهت مداخله در روند انتخابات، تصریح کرد: ما تمامی ملزومات را به کمیساریا و فرماندهی عملیات مشترک ارائه داده‌ایم تا مأموریت خود را برای برگزاری انتخابات سالم و شفاف انجام دهند.

نخست وزیر عراق همچنین اظهار داشت: ما خواستار مشارکت تمامی اقشار مردم به صورت گسترده هستیم و موضع مرجعیت عالی دینی را ارج می‌نهیم و تاکید می‌کنیم ما گزینه‌ای جز ایجاد عراقی باثبات و شکوفا از طریق صندوق‌های رأی‌گیری نداریم.

مصطفی الکاظمی از وزرا خواست که به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان تا آخرین لحظه از عمر دولت، با همان منوال به کار خود ادامه دهند.

قرار است انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق برای انتخاب نمایندگان جدید پارلمان این کشور برای دوره چهار سال آتی یکشنبه آینده (۱۰ اکتبر) برگزار شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1561396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =