جزییات برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در جزیره قشم

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تشریح جزییات برنامه های این مدیریت در هفته تربیت بدنی و ورزش از برگزاری بالغ بر ۳۰ رویداد و مسابقه ورزشی شامل افتتاح سالن بدن سازی و خانه های ورزشی و مسابقات ورزشی در سطح جزیره و حضور در مسابقات ملی و جزایر کشور در این هفته خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم جلیل حق گویان با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به مردم، ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و داوران همه رشته های ورزشی در جزیره قشم و آرزوی سلامتی، موفقیت و سربلندی برای آنها، این هفته را فرصتی گرانبها برای برگشت به فضای شور و شادی ورزشی و رقابت های سالم بعد از یک دوران سخت قرنطینه خانگی و رکود فعالیت های ورزشی ناشی از شیوع ویروس کرونا دانست.

وی یکی از اصلی‌ترین مولفه های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه را ورزش خواند و گفت: با نهادینه کردن ورزش در بین عموم مردم می توان به رسیدن موفقیت در تمام زمینه ها کمک شایانی کرد و پیشرفت و گسترش ورزش، امروزه خود امر به معروف است، چرا که با این امر بسیاری از ناهنجاری های جامعه کاهش می‌یابد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را بهانه ای مبارک برای تقویت و گسترش بیش از پیش ورزش در میان اقشار مختلف جامعه دانست و افزود: ایجاد شور، هیجان، شادی و حس رقابت سالم درمیان جوانان و ایجاد امید به زندگی و تقویت جسم و روح در میان بزرگسالان از اصلی ترین آثار نهادینه شدن مقوله ورزش در هر جامعه بشمار می رود.

حق گویان در توضیح جزئیات برنامه های مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در هفته تربیت بدنی و ورزش به افتتاح سالن بدن سازی بانوان به صورت اختصاصی و آقایان و چهار خانه ورزشی جودو، رزمی، یوگا و کودکان در قشم اشاره کرد و گفت: همچنین در این هفته مسابقات ورزشی در رشته های مختلف شتردوانی، اسب دوانی، شطرنج، والیبال، اسنوکر آزاد، پیاده روی، رزمی، بیلیارد، غواصی و قایقرانی نیز در سطح جزیره قشم به مناسبت بزرگداشت این هفته برگزار می شود.

به گفته وی شرکت ورزشکاران قشمی در مسابقات کشوری پدل برد و مسابقات فوتسال جام جزایر و اعزام ورزشکاران رزمی کار درسبک های موی تای و کاراته وهمچنین در رشته تنیس روی میز به رقابت های انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته تربیت بدنی و ورزش از سوی مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم بشمار می رود.

گفتنی است برنامه های بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه همزمان با سراسر کشور در جزیره قشم برگرار می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =